Peste 50 dosare de daună au fost avizate în ultimele 7 zile de către inspectorii Euroins România, conform unui comunicat remis redacţiei. Constatarea şi plata cererilor de despăgubire, ca urmare a seismelor din zona de Sud-Vest a ţării, este o prioritate în acest context în care securitatea oamenilor depinde şi de rapiditatea cu care noi, ca asiguratori, rezolvăm aceste situaţii de daună.
Potrivit sursei citate, în medie, evaluarea şi plata pentru daunele generate de cutremur, aferente poliţelor de asigurare de locuinţă s-au realizat în termen de 24 de ore de la deschiderea dosarelor de daună.
În zona asigurărilor de proprietăţi şi bunuri Euroins România are peste 100.000 clienţi asiguraţi împotriva riscurilor de catastrofe naturale, atât clienţi persoane fizice cât şi companii.
Programul de reasigurare pentru riscurile de catastrofe naturale este încheiat cu reasiguratori din top 10 mondial, ceea ce oferă o garanţie în plus pentru clienţii noştri şi dovada responsabilităţii pe care o avem în faţa unor astfel de riscuri. Pentru a valida eficienţa programului de reasigurare, nivelul expunerii la riscul de cutremur este revizuit de 2 ori pe an.
Ca urmare a cutremurelor care au avut loc în România începând cu 13 februarie, Euroins România a primit peste 50 de notificări de daună în baza asigurărilor obligatorii de locuinţă emise, precum şi în baza poliţelor de facultative de locuinţă şi bunuri, circa o treime dintre notificări având în spate şi poliţă facultativă de asigurare.
"Cutremurele aduc nu doar spaimă şi îngrijorări pentru oameni, dar produc de multe ori şi pagube însemnate. În unele cazuri, aşa cum este şi situaţia actuală, cutremurele duc la pierderi irecuperabile de imobile şi bunuri. Ne punem în locul celor afectaţi de cutremure şi ne dăm seama prin ce şoc şi suferinţă trec şi tocmai de aceea punem mare accent pe rapiditatea evaluării şi plăţii dosarelor de daună. Costurile de reconstrucţie după un seism sunt mereu unele însemnate, dar capacitatea noastră de plată pentru acest tip de daună, garantează modul rapid de acţiune pe care ne asumăm să îl oferim atunci când oamenii au cea mai mare nevoie ", a declarant Tanja Blatnik, CEO Euroins România.
Pentru o bună gestionare a situaţiilor de urgenţă majoră, Euroins România are elaborate scenarii şi planuri concrete de acţiune, astfel încât serviciile noastre şi plăţile pe care ar trebui să le facem, să poată fi asigurate cu prioritate şi fără sincope.
De asemenea, pentru a sprijini eforturile de căutare şi salvare a persoanelor afectate de cutremurele recente din Turcia, Euroins România a decis să doneze 1 euro din preţul fiecărei poliţe de asigurare a locuinţă vândute în lunile februarie şi martie. Suma colectată va fi dublată de către companie, se mai arată în comunicat.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 24.02.2023, 15:03)
Propaganda de prostire a prostilor.