Evolio anunţă lansarea programului de fidelizare pentru clienţii care au înregistat comenzi ce depăşesc o anumită valoare. Programul dEVOtion este bazat pe două praguri, specifice clienţilor Silver, respectiv Gold, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
"Dorim să îmbunătăţim constant experienţa de utilizare a clienţilor noştri şi să-i răsplătim pe cei care ne-au învestit cu încrederea lor. De aceea am lansat un program de fidelizare ce recompensează clienţii care achiziţioneaza on-line produse Evolio. Cei care au înregistrat comenzi în valoare de peste 500 lei intră în rândul clienţilor Silver, iar cei care au făcut cumpărături de peste 1500 lei devin clienţi Gold. Sistemul este foarte simplu, trebuie doar să-ţi creezi un cont de utilizator pe site şi poţi urmări în timp real istoricul şi momentul când ajungi la un anumit prag", a declarat Liviu Nistoran, CE0 & Founder al Evolio.
Pentru a intra în programul de fidelizare, clienţii trebuie doar să-şi creeze un cont de utilizator, pe site-ul www.evolioshop.com. Contului de utilizator oferă acces la istoricul achiziţiilor, valoarea totală a comenzilor, facilitează plăţile şi permite urmărirea comenzile plasate., se mai arată în comunicat.