evoMAG atrage o investiţie de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din România, în demersul de a susţine dezvoltarea accelerată a companiei, conform unui comunicat remis redacţiei. Investiţia atrasă este prima de anvergură pentru evoMAG şi confirmă parcursul bun al companiei în cei 17 ani de existenţă în piaţa de eCommerce din România, validează şi sprijină strategia de dezvoltare pe termen lung a magazinului online.
"Infuzia de capital ne va permite să ducem evoMAG la un nou nivel de dezvoltare, atât pe piaţa din România, în online şi offline, dar şi în afara ţării. Ne bucurăm că am atras alături de noi un partener puternic, cu experienţă în industria eCommerce, care să sprijine transformarea evoMAG şi care ne împărtăşeşte viziunea de dezvoltare", spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Potrivit sursei citate, investiţia atrasă va susţine extinderea evoMAG pe pieţele online din România şi la nivel internaţional, prin prezenţa în cât mai multe platforme marketplace relevante, accelerarea dezvoltării în offline, prin inaugurarea a două showroom-uri evoMAG, în următorii doi ani, precum şi dublarea anuală a portofoliului de produse în următorii 3 ani, implicit, dezvoltarea de noi categorii de produse, extinderea spaţiului de depozitare şi eficientizarea proceselor operaţionale pentru a susţine creşterea anticipată.
"Mihai Pătraşcu şi echipa lui au reuşit, prin puterile proprii, să construiască în ultimii 17 ani o companie de top în eCommerce-ul românesc, dovedind agilitate, inovaţie continuă şi punând, întotdeauna, clientul în prim-plan. Suntem bucuroşi să ne alăturăm poveştii evoMAG şi credem că, împreună, vom reuşi să acceleram planurile de dezvoltare ale companiei", spune Alin Stanciu, Partner, Catalyst România.
Anul trecut, evoMAG a înregistrat vânzări de 34 de milioane de euro, în creştere faţă de 2020, când compania a marcat un avans de 46% - cel mai mare din ultimii ani, într-o perioadă atipică şi pe fondul accelerării comerţului online la nivel general. Analizând evoluţia evoMAG din ultimii 2 ani, compania a avut o creştere anuală medie de 25%, subliniază sursa citată.
Compania mizează, în 2022, pe o cifră de afaceri de aproximativ 40 de milioane de euro, cu vârfuri de vânzări în categoriile telefoane mobile, televizoare, componente PC şi vehicule electrice. Produsele pentru casă şi grădină reprezintă o categorie aparte, pentru care evoMAG estimează o creştere semnificativă anul acesta.
Pentru a susţine creşterea vânzărilor, evoMAG va investi, anul acesta, în diminuarea duratei de livrare a produselor. În prezent, 90% din totalul comenzilor sunt livrate în cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii, la finalul anului, ţinta evoMAG este ca peste 95% din toate comenzile să fie livrate în 24 de ore, restul în maximum 48 de ore.
Având ca obiective dublarea portofoliului de produse şi diminuarea duratei de livrare a comenzilor, evoMAG vizează creşterea echipei la peste 100 de angajaţi. Până la finalul anului, evoMAG îşi propune să recruteze noi colegi în poziţii şi în departamente cheie, precum: depozit, relaţii clienţi, documentare, marketing, programare, showroom, product management, se mai arată în comunicat.