EvoMAG încheie anul 2020 cu vânzări de peste 32 de milioane de euro, în creştere cu 43% faţă de anul anterior. În 2020, evoMAG a înregistrat cele mai mari creşteri de vânzări în categoriile de produse electronice, electrocasnice, pentru sport & fitness (trotinete electrice) şi pentru casă şi grădină, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Rezultatele înregistrate de evoMAG în 2020 reflectă transformarea organizaţională din ultima perioadă, ce a presupus investiţii în oameni, atât în majorarea numărului de angajaţi, cât şi în trainingul acestora, în fluxurile de lucru, în echipamente şi în soluţii de automatizare. Toate aceste lucruri au permis îmbunătăţirea timpilor de livrare a produselor către clienţii finali, creşterea stocurilor de produse cu 50%, dar şi reorganizarea activităţii de recepţie a mărfurilor şi procesare a comenzilor.
Dezvoltarea evoMAG presupune, în perioada următoare, lansarea unui marketplace, continuarea procesului de automatizare a comenzilor, investiţii în software şi programare, în personal şi în introducerea de noi categorii de produse pe evoMAG.ro.
Pentru anul în curs, compania estimează investiţii de aproximativ 200.000 de euro, similar cu valoarea investiţiilor de anul trecut.
Cât priveşte evoluţia din 2021 a industriei locale de eCommerce, evoMAG estimează o creştere de aproximativ 20%.