Firmele din domeniul vânzărilor de electronice au întâmpinat cu bucurie, dar mai ales cu vânzări mai mari, începerea noului an şcolar. Debutul noului an şcolar a generat o creştere a vânzărilor de laptopuri, tablete şi camere web cu aproximativ 50%, pe fondul incertitudinii privind modul de desfăşurare a cursurilor şi al necesităţii pregătirii pentru diferite scenarii, în contextul crizei sanitare generate de pandemia de COVID 19, potrivit unui retailer online. Investiţii mai mari s-au făcut şi în zona de confort, oamenii petrecând tot mai mult timp acasă. Au cumpărat, astfel, televizoare mai mari şi mai performante, echipamente pentru întreţinerea curăţeniei, pentru gătit şi pentru desfăşurarea de activităţi fizice acasă. Potrivit lui Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG: "Familiile cu copii şi cei care lucrează de acasă au fost în situaţia de a investi preponderent în echipamente hardware în această perioadă. Bugetul mediu per familie a crescut şi cu 50%, ajungând la aproximativ 1.500 de lei. Iar particularităţile, atunci când vine vorba despre comportamentul de consum în aceasta perioadă, ţin de necesitate şi de rapiditate. Nu mai este nevoie de multe interacţiuni cu un produs până la achiziţia acestuia". Segmentul corporate, reprezentat atât de domeniul public, cât şi de cel privat, a majorat achiziţiile de hardware din aceasta perioadă. "Spre exemplu, ca reacţie la contextul actual, am primit foarte multe cereri de la instituţii publice pentru cantităţi mai mari de echipamente în zona de primării şi consilii judeţene", a mai precizat Mihai Pătraşcu.
Dublarea numărului de angajaţi din Departamentul Corporate, majorarea numărului de salariaţi din depozit, din departamentul de Customer Care, Service şi Showroom au fost câteva măsuri ale retailerului pentru a veni în întţmpinarea cererilor clienţilor.