Tehnologia oferă noi orizonturi iubitorilor de cultură şi distracţie. Pandemia a arătat un potenţial uriaş în acest sens. Spotify îşi extinde afacerea dincolo de muzică şi cumpără Findaway, un distribuitor de cărţi audio digitale. Cea mai nouă achiziţie făcută de Spotify pare să arate noua direcţie a platformei de streaming, care, după podcast-uri, se va focusa pe cărţi audio. Detaliile tranzacţiei nu au fost făcute publice, însă, Spotify se aşteaptă ca aceasta să fie finalizată până la finele anului. Findaway a fost înfiinţată în 2004 şi deţine o largă colecţie de cărţi audio. Aceasta face legătura între creatorii de conţinut şi publisheri, printre care se numără Apple, Google, Scribd, Audible, Nook, Rakuten Kobo şi Audiobooks.com. Întreaga echipă Findaway, compusă din aproximativ 150 de oameni, va fi preluată de Spotify, care spune că va continua să investească în industria audio. Compania suedeză spune că va oferi acces la întreaga librărie de audiobook-uri a Findaway celor 381 de milioane de utilizatori activi pe care îi are în prezent. Industria de cărţi audio este aşteptată crească, de la 3,3 miliarde de dolari în 2020, la 15 miliarde de dolari în 2027, conform unei estimări. Lumea nu mai citeşte, dar măcar pare dispusă să asculte.
Extinderea afacerii - Spotify investeşte în cărţi audio
O.D.
Ziarul BURSA #Companii / 15 noiembrie 2021