Clubhouse a creat o nouă nişă pe social media, iar Facebook, ca de obicei, pregăteşte un rival, pentru a nu exista vreo şansă să piardă utilizatori, scrie News.
Facebook are, de obicei, două tipuri de răspunsuri pregătite pentru startup-urile care vin cu o idee nouă pe zona de social media şi au potenţialul de a se transforma în rivali: fie îi cumpără, fie le copiază produsele.
Pentru că achiziţionarea rivalilor este deja unul din capetele de acuzare în procesele în care compania este acuzată de politici anticoncurenţiale, în cazul noii "stele" din social media, Clubhouse, Facebook va merge pe a doua variantă şi va lansa un produs similar.
Cel puţin asta susţin surse anonime din cadrul companiei americane, citate de The New York Times. Conform acestora, clona Facebook de Clubhouse se află acum în fazele incipiente de dezvoltare şi nu este clar când va fi lansată.
Clubhouse este o reţea socială în care comunicarea se realizează audio şi, în prezent, este disponibilă doar pe bază de invitaţie. Există foarte mult interes în jurul Clubhouse, în special după ce Elon Musk a participat la o sesiune de discuţii.
Chiar şi şeful Facebook, Mark Zuckerberg, a participat săptămâna trecută la o serie de discuţii despre viitorul tehnologiei, în cadrul unui grup de Clubhouse.
Copierea rivalilor este o îndeletnicire frecventă în zona de tehnologie, iar dezvoltarea unei clone de Clubhouse de către Facebook nu ar trebui să surprindă pe nimeni, Facebook fiind unul dintre cei mai mari copiatori în serie din această industrie.