Facebook va modifica platforma de publicitate plătită, pentru a preveni discriminarea din reclamele pentru angajări, imobiliare şi cele referitoare la creditare, în urma unui acord convenit cu Uniunea Americană pentru Libertăţi Civile (ACLU), transmite Reuters.
Operatorul reţelei de socializare va lua măsuri proactive pentru a împiedica advertiserii să discrimineze utilizatorii în funcţie de rasă, sex sau vârstă, a anunţat ACLU într-un comunicat, potrivit presei.
De la sfârşitul anului 2016, Facebook a resimţit presiuni legate de practicile în domeniul publicităţii ţintite din partea ACLU, Outten & Golden, Communications Workers of America, persoanelor care îşi caută un loc de muncă şi consumatorilor, precum şi a organizaţiilor pentru protejarea drepturilor civile şi a accesului egal la locuinţe.
Facebook a ajuns în trecut la un acord similar cu statul Washington, pentru a pune capăt publicităţii ţintite discriminatorii, şi a anunţat că a eliminat mii de categorii legate de atribute personale posibil discriminatorii, din instrumentele de excludere din publicitatea ţintită, mai informează Reuters.