Ponderea bugetului de publicitate în cifra de afaceri a companiei Farmec Cluj va creşte până la 7% în 2007, faţă de 5%, cât a reprezentat în 2006 (circa 850.000 de euro - n.r.), a declarat recent Manuela Crişan, reprezentant al departamentului de marketing al companiei Farmec Cluj. "Vom investi mai mult în publicitate pentru promovarea imaginii produselor, pentru consolidarea brandului, dar şi pentru că în 2007 vom intra în UE", a spus Crişan, citată de NewsIn. Ea a adăugat că proiectul de promovare a produselor face parte din strategia de marketing pe termen lung a companiei.
Farmec desfăşoară campanii de comunicare la produse precum "Gerovital Plant", "Aslavital" şi "Farmec", aflate în portofoliul său. "Vom continua campaniile de publicitate şi în 2007", a spus Crişan. Ea a adăugat că Farmec va organiza de fiecare dată licitaţii pentru proiectele de marketing, dar nu a dat detalii despre acestea sau despre noile campanii.
În ceea ce priveşte prima campanie de publicitate a produselor Gerovital H3, "Amână întâlnirea cu bătrâneţea", care a început în noiembrie 2006, Manuela Crişan a spus că aceasta va continua şi în 2007, iar agenţia care o va realiza "va fi probabil tot Next Advertising". Campania de publicitate realizată de Next Advertising pentru produsele Gerovital H3 a dublat vânzările gamei de produse Gerovital H3, fabricate de Farmec Cluj, potrivit lui Crişan.
Agenţia independentă de publicitate Next Advertising, care a mai dezvoltat campanii pentru branduri precum Unirea, Murfatlar sau Fulga, a asigurat atât serviciile de creaţie, cât şi de media (planificare şi achiziţie de spaţiu publicitar) pentru Gerovital H3.
Next Advertising - care numără în portofoliu clienţi precum Vodafone, Albalact, SSC Pharma, Western Union şi Banca Transilvania - a fost selectată de Farmec Cluj în urma unei licitaţii, desfăşurate în august 2006, la care au participat circa nouă agenţii de publicitate (două din Cluj şi restul din Bucureşti), potrivit lui Crişan, care nu a divulgat numele agenţiilor participante la licitaţie.
Compania Farmec SA a fost privatizată integral în 1995 prin metoda MEBO (achiziţie de către manageri şi salariaţi). Farmec Cluj avut în 2005 o cifră de afaceri de 17 milioane de euro şi estimează o majorare cu 10% a cifrei de afaceri în 2006. Farmec Cluj este proprietarul mărcii Gerovital H3 Prof. Dr.Ana Aslan, potrivit reprezentanţilor companiei.