"Farmec Cluj-Napoca" va exporta mai mult în următorii ani

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum / 21 ianuarie 2010

După un an în care s-a concentrat pe asigurarea stabilităţii financiare şi menţinerea poziţiei pe piaţă, prin numirea unui director cu experienţă managerială în domeniul bancar, producătorul de cosmetice "Farmec Cluj-Napoca" mizează în continuare pe măsurile operaţionale capabile să asigure continuarea investiţiilor pentru relocarea şi retehnologizarea producţiei, exploatarea noilor tendinţe de pe piaţa internaţională, realizarea de noi produse originale şi creşterea cifrei de export.

Mircea Turdean, noul director general al companiei, numit recent în funcţie, afirmă: "Obiectivele de viitor ale companiei sunt orientate către inovaţie şi creşterea notorietăţii produselor Farmec, atât în ţară, cât şi la nivel internaţional, dar şi spre investiţii de modernizare a spaţiilor de producţie şi laboratoarelor şi cred că experienţa mea în această direcţie este compatibilă cu ceea ce îşi doreşte Farmec în acest moment".

Domnul Turdean a preluat funcţia de director general al Farmec Cluj-Napoca de la Mirela Lupaş, cea care a asigurat interimatul în perioada august-decembrie 2009, după retragerea Mihaelei Turdean de la conducerea companiei. Mircea Turdean a ocupat anterior poziţia de director tehnic - producţie în cadrul companiei, fiind responsabil cu coordonarea activităţilor de producţie, cercetare şi investiţii noi, atât la nivel intern, cât şi pe plan extern. Face parte din echipa Farmec din 1994, ocupând succesiv poziţii de cercetător, şef de secţie şi, din, 2003, director tehnic. În perioada 1999-2000, a fost implicat, în calitate de expert tehnic, în programul de mediu ONUDI, derulat de Ministerul Mediului pentru eliminarea noxelor de freoni neecologici. De formaţie inginer, Mircea Turdean este absolvent al Facultăţii de Tehnologie Chimică din Cluj-Napoca şi al Open University Business School Marea Britanie şi a activat ca membru al Colegiului de Conducere al Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător 100% românesc de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care se regăsesc Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos şi Dermofarm. Produsele Farmec sunt prezente în ţări de pe toate continentele lumii, cum ar fi Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elveţia, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA şi Canada. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania Farmec SA Cluj-Napoca deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. În 2008, Farmec a realizat o cifră de afaceri de 24,5 milioane euro. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale asupra mărcii Gerovital, în urma achiziţionării lor de la compania Gerovital Cosmetics.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb