Producătorul român de cosmetice Farmec şi-a propus pentru acest an menţinerea trendului de creştere a vânzărilor, îmbogăţirea portofoliului de produse cu noi game şi deschiderea de noi magazine, au declarat ieri oficialii companiei, la lansarea unei noi linii de produse - Gerovital Plant, având la bază uleiul organic din flori de mac. Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane de euro), înregistrând o creştere de peste 13% faţă de 2014. În ceea ce priveşte exportul, acesta creşte, potrivit directorului general, Mircea Turdean, care a precizat: "Gerovital este un brand prezent la toate târgurile din afară şi, de aceea, creştem la acest capitol. Avem un număr mare de parteneri cu care lucrăm de zeci de ani, avem pieţe în foarte multe ţări, peste 40 - Japonia, Orientul Mijlociu, Europa etc.". Mircea Turdean, directorul general Farmec, a mai menţionat: "Farmec este o firmă cu peste 125 de ani vechime, dar şi foarte modernă. Avem anual sute de produse noi, avem o echipă dinamică de cercetători şi oameni de marketing, iar rezultatele se văd. Anul trecut am lansat trei game mari pe piaţă - Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru faţă şi corp, care oferă tenului un aspect sănătos, plin de strălucire), Gerovital H3 Derma Sun (gamă inovatoare în domeniul dermatocosmeticelor cu protecţie solară) şi Gerovital Tratament Expert (gamă pentru îngrijirea completă a părului)".
Farmec vrea să deschidă noi magazine în acest an
Larisa Bănică
Ziarul BURSA #Companii / 16 martie 2016