Mazda a anunţat o creştere a vânzărilor de pe plan local cu 36% în 2015, faţă de 2014, în condiţiile în care volumul total de autoturisme comercializate a ajuns la 1.095 de unităţi, potrivit unui comunicat trimis redacţiei.
Acest rezultat a facilitat şi creşterea cotei de piaţă la 2% comparativ cu 1,7% în 2014.
Potrivit sursei citate, cel mai vândut model al producătorului pe piaţa din România rămâne compacta Mazda3, cu 414 vehicule achiziţionate, o creştere semnificativă cu 58% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2014, atunci când s-au vândut 262 de unităţi. De asemenea, noul SUV Mazda CX-3, lansat pe piaţă din luna iunie, a fost livrat deja către 137 de clienţi din România.
În clasamentul celor mai vândute trei modele Mazda, locul secund este ocupat de Mazda CX-5 (280 unităţi), iar pe poziţia a treia se situează Mazda6, cu 191 de unităţi. Totodată, noua generaţie Mazda2 a cumulat, în 2015, vânzări de 72 de unităţi în România.