7-UP, cunoscuta băutură răcoritoare cu gust de lemon-lime, lansează în această vară, o variantă super răcoritoare: 7-UP ICE. Această 7-UP ICE conţine un ingredient pe bază de mentă, care oferă o senzaţie intensă şi persistentă de răcoare, o senzaţie de "îngheţare a gurii", timp de cîteva minute. Imaginea 7-UP ICE este cunoscutul personaj Fido Dido. Noul produs este disponibil în România începînd cu luna iulie, în sticle de 0,5 L, 1 L şi 2 L PET.
Lansarea 7-UP ICE este promovată, în România, prin spoturi TV, machete de presă şi materiale promoţionale la punctele de vînzare. Această lansare vine în urma altor surprize pregătite de 7-UP în acest an consumatorilor români. În luna aprilie, a fost relansat celebrul Fido Dido, care a reprezentat ani de-a rîndul imaginea băuturii răcoritoare. În plus, a mai fost introdusă şi varianta fără zahăr, 7-UP Light, cu o campanie publicitară originală, care s-a bucurat de mare succes în rîndul tinerilor români.
Lansată în anul 1929, 7-UP a fost prima băutură răcoritoare carbonatată cu aromă de lemon-lime din lume. Produsele din gama 7-UP, alături de celelalte produse PepsiCo, sînt îmbuteliate şi distribuite în România şi Republica Moldova de Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul autorizat al companiei.