Retailerul Flamingo International vizează şi în acest an creşterea vânzărilor pe segmentul de PC-uri care să îi asigure poziţia de leader pe piaţa autohtonă de calculatoare pe fondul rezultatelor foarte bune obţinute în cadrul ediţiilor precedente a programului "Euro 200", a anunţat vineri compania.
Grupul Flamingo International şi-a anunţat participarea la ediţia din acest an a programului "Euro 200", iniţiat de Guvernul României, cu scopul sprijinirii familiilor cu venituri mici şi care au ca membri elevi şi studenţi, în vederea achiziţionării de calculatoare. Ca în fiecare an, beneficiarii programului "Euro 200" vor putea achiziţiona calculatoare personale din cadrul magazinelor Flamingo, Flanco şi Flanco World, a căror contravaloare va putea fi achitată prin intermediul cupoanelor distribuite de către autorităţi.
Flamingo International va oferi în cadrul magazinelor sale Flamingo, Flanco şi Flanco World din toată ţara o gamă variată de sisteme care încep de la o configuraţie minimă ce presupune un procesor Intel de 2.8 Ghz sau echivalent, 256 Mb RAM, hard-disk de 80 GB, software de bază preinstalat, tastatură şi mouse.
Flamingo International a deţinut în ultimii ani poziţia de leader pe piaţa de calculatoare din Romania, în acelaşi timp înregistrând şi cele mai importante vânzări în toţi cei trei ani de desfăşurare a acestui program.
În acest an, Flamingo International are în vedere o creştere a valorii adăugate pe care clienţii o resimt din partea retailerului, creştere susţinută şi de calitatea superioară a produselor incluse în oferta magazinelor din cadrul grupului Flamingo, Flanco şi Flanco World, precum şi de preţurile foarte atractive practicate de retailer.
În cei trei ani de când funcţionează acest program în România, grupul Flamingo International a înregistrat cel mai mare volum de vânzări de calculatoare; cota de piaţă deţinută de Grupul Flamingo fiind de peste 35%, confirmând poziţia retailerului pe piaţa de PC-uri. În aceeaşi perioadă, Flamingo International şi-a menţinut poziţia de leader pe piaţa românească de calculatoare.
Grupul Flamingo International derulează activităţi de retail şi distribuţie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice şi electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flamingo Computers şi Flanco, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse şi clienţi diferite.
Reţeaua Flanco World cuprinde magazine de suprafaţă mare (1,800 - 3,000 mp), amplasate în oraşe mari şi medii, în centre de retail uşor de accesat de către clienţi. Primul magazin Flanco World a fost lansat în noiembrie 2005, în Braşov, iar în prezent există 10 magazine Flanco World în toată ţara.
Lanţul de magazine Flamingo Computers, cu cele peste 50 de locaţii existente în România, este liderul pieţei locale de IT&C, deţinând primul loc pe piaţa calculatoarelor pentru al 4-lea an consecutiv, cu o cotă de piaţă de 13,1% pentru 2006, în creştere cu 18,5% faţă de anul 2005.
Din iunie 2005 compania Flamingo International este cotată la Bursa de Valori Bucureşti.