Flanco a deschis trei noi magazine în format Smart Discounter, ajungând la un total de 19 spaţii comerciale adaptate noii poziţionări de brand, potrivit unui comunicat transmis redacţiei. Reţeaua retailerului include în prezent 163 de puncte de vânzare.
Astăzi, au fost redeschise magazinele Flanco Arad (strada Banu Mărăcine nr. 6) şi Flanco Râmnicu Sărat (strada Victoriei nr. 2, complex Victoria). Pe 24 ianuarie, a fost finalizată reamenajarea magazinului Flanco Giurgiu (Şos. Bucureşti, nr. 156, complex Family Center). Cele trei magazine au o suprafaţă totală de aproximativ 2.500 mp şi oferă o experienţă de cumpărături îmbunătăţită, aliniată noii strategii.
"Continuăm extinderea şi modernizarea reţelei în linie cu poziţionarea noastră de Smart Discounter", a declarat Ovidiu Nicuşan, Director de Marketing Flanco, potrivit unui comunicat transmis redacţiei. "Indiferent de dimensiunea magazinelor sau de oraşele în care sunt amplasate, obiectivul nostru este să fim cât mai aproape de clienţi şi să le oferim o experienţă de cumpărături accesibilă. În plus, toate magazinele Flanco, indiferent dacă afişează sau nu noul branding, oferă acces clienţilor la promoţiile şi campaniile Smart Discounter."
Odată cu aceste inaugurări, numărul oraşelor în care noua identitate de brand este vizibilă creşte la 14. Arad, Râmnicu Sărat şi Giurgiu se alătură altor 11 oraşe, printre care Bucureşti, Ploieşti, Piteşti, Constanţa, Braşov, Suceava, Focşani, Râmnicu Vâlcea, Târgu Frumos, Codlea şi Huşi, potrivit aceleiaşi surse.
Întreaga reţea de magazine Flanco oferă clienţilor discounturi inteligente, precum şi acces la suita completă de servicii a retailerului. Printre acestea se numără programul "Rabla la telefoane", prin care clienţii primesc până la 30% discount la achiziţionarea unui smartphone odată cu predarea unui telefon vechi, programul Rabla pentru electrocasnice, cu voucher de 300 de lei pe loc, precum şi soluţii flexibile de finanţare şi Retur în 45 de zile.
Opinia Cititorului