Flanco devine prima reţea de magazine Smart Discounter electro-IT din România. Numele companiei se transformă din Flanco, în Flanco Smart Discounter. Retailerul va lansa conceptul şi noua poziţionare în magazinul său reamenajat din AFI Cotroceni, mâine, 12 aprilie, conform unui comunicat transmis redacţiei.
"Clientul de azi este tot mai educat şi sofisticat în alegerea serviciilor şi produselor care să răspundă relevant tuturor nevoilor sale - de preţ, de calitate, de simplitate, de relaţionare şi accesibilitate în achiziţie", spune Dragoş Sîrbu, CEO Flanco. "Astfel, am decis să răspundem acestor cerinţe printr-un nou tip de experienţă de retail, capabilă să îi ofere clientului satisfacţia unui «deal» bun, de neratat, şi acces rapid la tehnologie", potrivit comunicatului.
Pe lângă Flanco Smart Discounter din AFI Cotroceni, retailerul va desfăşura în acest an un amplu proces de rebranding în 10 dintre cele mai importante magazine ale sale. Acesta va include modernizarea firmelor luminoase, a vitrinelor, a întregii suite de materiale de promovare din magazine, precum şi introducerea la intrarea în magazine a unei scene pe care vor "defila" cele mai importante discounturi ale momentului. În anul 2025, retailerul plănuieşte să extindă procesul de rebranding la alte 70 de magazine ale reţelei, urmând ca în 2026 toate punctele de vânzare să funcţioneze sub noua identitate, se arată în comunicat.
"Diferenţa între «reducere» şi «smart discount» este una importantă: nu scădem, pur şi simplu, preţul, afectând percepţia de calitate a produselor, ci urmărim întotdeauna să oferim o oportunitate relevantă de discount. Un smart discount este o ofertă inteligentă atât pentru client, care obţine un produs de calitate la cel mai bun preţ al pieţei, cât şi pentru noi, care urmărim eficienţa operaţională. În plus, pe lângă discounturile imbatabile, clienţii vor găsi întotdeauna în magazinele noastre servicii de top şi o relaţionare de calitate cu Specialiştii în Discounturi de la Flanco, care îi vor sfătui ce şi când să cumpere, pentru a avea numai de câştigat", explică Dragoş Sîrbu, se precizează în comunicat.
Ca urmare a acestei pivotări de business către poziţionarea de Smart Discounter, noua dinamică a campaniilor organizate de retailer în magazine şi pe flanco.ro va include Discounturi de Weekend sau chiar Discounturi de o Zi, cu oferte de neratat. În plus, cataloagele Flanco Smart Discounter vor avea de acum o recurenţă săptămânală, tocmai pentru a ţine publicul la curent cu noile discounturi şi oportunităţi, conform sursei citate.
Noua poziţionare, precum şi noua identitate a brandului au fost realizate în colaborare cu agenţia specializată în consultanţă şi design de brand, Brandient.
În prezent, campania de comunicare dedicată noii poziţionări acoperă principalele puncte de interacţiune cu clienţii, de la online, radio, presă, panotaj, social media şi cataloage, iar în cursul anului următor va fi susţinută şi de o componentă TV, potrivit comunicatului.