Flanco menţine trendul ascendent în vânzări - creştere de 30% în primul semestru

T.B.
Companii / 13 iulie 2023

Flanco menţine trendul ascendent în vânzări - creştere de 30% în primul semestru

Flanco a încheiat primul semestru al anului cu o valoare a vânzărilor de 600 milioane de lei, în creştere cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Comparativ, piaţa produselor electro-IT a crescut în valoare cu aproximativ 6%.

"Evoluţia favorabilă a primului trimestru s-a menţinut şi în cel de-al doilea, deşi, potrivit mediilor istorice ale industriei, trimestrul doi este cu 10-15% mai slab în ceea ce priveşte volumele comparativ cu prima parte a anului", spune Dragoş Sîrbu, CEO Flanco. "Volumele s-au menţinut la acelaşi nivel, cu o valoare a vânzărilor similară, de 300 milioane de lei, rezultând un prim semestru în creştere procentuală cu două cifre faţă de anul anterior."

Categoriile de produse cele mai căutate de clienţi confirmă trendurile ultimei perioade: orientarea către produse de divertisment, către produse care facilitează mobilitatea şi conectivitatea în timpul activităţilor care presupun ieşiri în aer liber sau călătorii.

Astfel, gadgeturile, căştile, boxele portabile au avut o creştere dublă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar vânzările de smartphone-uri au continuat să crească peste media pieţei (+45%). De asemenea, televizoarele OLED au fost de două ori mai căutate decât în primul semestru al anului anterior. Alte produse pentru casă, precum espressoarele de cafea şi aspiratoarele, au crescut peste medie (+50%) în acest semestru.

Pe de altă parte, categoriile de produse care au fost la mare căutare în anii de pandemie înregistrează în prezent stagnări sau chiar scăderi. Este cazul electrocasnicelor mari, cu o durată de viaţă lungă, precum maşinile de spălat rufe/vase, aparatele frigorifice, plitele şi cuptoarele incorporabile.

"Este vizibil faptul că românii pun un accent tot mai ridicat pe preţ, în decizia de cumpărare - atât ca urmare a incertitudinilor economice, cât şi a scăderii creditului de consum. Observăm mai puţine solicitări, dar şi o creştere a exigenţei băncilor în evaluarea eligibilităţii clienţilor", completează Dragoş Sîrbu.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb