Retailerul Flanco se aşteaptă la vânzări de 60 milioane lei în luna decembrie, pe fondul deschiderii a patru magazine noi şi a unei campanii promoţionale.
Flanco urmează să deschidă, pe 11 decembrie, un magazin în centrul comercial AFI Palace Cotroceni, alături de alte trei în Timişoara, Botoşani şi Giurgiu.
Magazinul din AFI Palace Cotroceni are o suprafaţă de vânzare de 1.250 metri pătraţi şi a necesitat o investiţie de 4 milioane lei, inclusiv stocuri. Flanco estimează pentru acest magazin un trafic lunar mediu de aproximativ 4.000 cumpărători, o valoare medie a bonului de 425 lei fără TVA şi vânzări anuale de 20 milioane lei.
"Campaniile de marketing inovative lansate anul acesta, alături de consolidarea reţelei de magazine prin deschiderea de noi unităţi poziţionează excelent compania noastră pentru acest sfârşit de an şi începutul anului viitor, cota de piaţă Flanco fiind deja în acest moment de 9,5-10%, peste aşteptările noastre iniţiale" a declarat Adrian Oltea-nu, CEO Flanco.
Pentru 2011, Flanco prevede deschiderea a încă 12-15 magazine, în funcţie de lansările de parcuri de retail noi sau de finalizarea negocierilor cu mall-urile existente.
Flanco îşi propune pentru 2011 atingerea unei cote de piaţă de 10-10,5%, urmând să realizeze o cifră de afaceri de 110 milioane euro.