Flanco, lanţ de retail electro-IT, anunţă că în ultimele 3 luni a depăşit constant cota de piaţă de 11%, conform Gfk, ceea ce a dus la revizuirea estimărilor pentru sfârşitul anului până la atingerea unei cote de 12%, arată un comunicat de presă.
"Flanco a introdus în ultimele 18 luni un model nou de business, într-o piaţă în care principala preocupare a jucătorilor a fost să opereze magazine cât mai mari. Flanco este singurul jucător din piaţă care are o creştere intensivă a vânzărilor nu doar faţă de anul 2010, dar chiar faţă de anul 2008, absorbind întreaga creştere a pieţei alături de eMAG şi luând constant cotă de piaţă de la retailerii care se bazează exclusiv pe operarea unor suprafeţe mari şi ineficiente", a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Pentru 2011 Flanco estimează că piaţa de retail de electronice, electrocasnice şi IT va atinge valoarea de 1 - 1.1 miliarde euro, în creştere cu 7 - 10% faţă de nivelul de aproximativ 1 miliard euro înregistrat în 2010.