Forrester Research, una dintre cele mai mari companii de cercetare de piaţă în domeniul tehnologiei, a confirmat poziţia de lider a soluţiei SAP CRM 7.0 (Customer Relation Manager) în cel mai recent studiu al său, The Forrester Wave: CRM Suites For Large Organizations, care a cuprins 18 soluţii de la producători diferiţi, informează un comunicat remis redacţiei.
Soluţia CRM 7.0 de la SAP permite o utilizare mai uşoară cu ajutorul interfeţei web, în timp ce asigură durate şi costuri de implementare mai mici, respectiv costuri totale de deţinere îmbunătăţite, performanţe remarcate de Forrester. "Odată cu lansarea SAP CRM 7.0, compania oferă un produs complex pentru managementul vânzărilor, al marketingului si al serviciilor dar şi managementul partenerilor", se arată în argumentaţia din raportul Forrester.
"Gestiunea eficientă a oportunităţilor de vânzări existente pe piaţă şi a clienţilor reprezintă în momentul de faţă cel mai important lucru pentru o companie din România. Cu ajutorul unei soluţii performante de tip CRM se poate maximiza eficienţa interacţiunii cu fiecare client", a declarat Valentin Tomşa, director general SAP România.