Fotografiile cresc apetitul pentru consumul de fructe şi legume

O.D.
Ziarul BURSA #Miscellanea / 19 decembrie 2019

Fotografiile cresc apetitul pentru consumul de fructe şi legume

O fotografie bună face cât... 1000 de îndemnuri părinteşti, asta susţine un studiu efectuat în Marea Britanie, potrivit căruia copiii au mai multe şanse să mănânce legume şi fructe dacă ei văd în mod regulat imagini cu acestea.

O echipă de cercetători de la Universitatea din Reading aflată în spatele acestui studiu a realizat 24 de cărţi electronice prin care este relatată călătoria unei legume de pe câmp până pe farfurie. "Acceptarea de către copii a noilor alimente poate fi stimulată prin simpla familiarizare cu imaginea unui aliment'', a explicat doctor Natalie Masento, care a mai adăugat: "Teoria familiarizării cu alimentele prin intermediul cărţilor cu fotografii este bine acceptată şi sperăm că, prin cărţi electronice uşor de accesat, şi mai mulţi părinţi vor putea utiliza acest instrument pentru a-şi susţine copiii să îşi mănânce legumele''. Studiul a fost realizat anul trecut de cercetători împreună cu părinţii a 127 de copii cu vârste cuprinse între 12 şi 24 de luni, informează Agerpres. Părinţii au ales două alimente "ţintă'' pe care doreau ca cei mici să le consume, un fruct şi o legumă. Familiile au fost împărţite apoi, în mod aleatoriu, în mai multe grupuri. Părinţii şi copiii din două grupuri experimentale au privit zilnic, timp de două săptămâni, imagini cu fructul sau leguma aleasă, iar persoanele incluse în al treilea grup nu au primit o astfel de carte. Părinţilor din toate cele trei grupuri li s-a solicitat apoi să ofere copiilor lor cele două alimente în fiecare zi, timp de două săptămâni. Impresiile adulţilor cu privire la reacţia copiilor au fost ulterior colectate de cercetători imediat după încheierea perioadei de două săptămâni, dar şi trei luni mai târziu. Rezultatele au demonstrat că în cazul celor două grupuri care au primit cărţile preferinţa copiilor pentru fructul sau leguma aleasă de părinţi a crescut după cele două săptămâni de test şi s-a menţinut după trei luni. Studiul face parte din proiectul "EIT Food See & Eat'', finanţat de EIT Food, Institutul European de Inovare şi Tehnologie (EIT), o agenţie a Uniunii Europene, şi "Horizon 2020'', programul-cadru pentru cercetare şi inovare al Uniunii Europene.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb