FRANCIZA Radiografia unei francize: "Highcare Center"

Corina Driga, franchise consultant
Ziarul BURSA #Companii #Franciză / 23 februarie 2007

Radiografia unei francize: "Highcare Center"

Peste 80% dintre femeile din toată lumea suferă de celulită, potrivit afirmaţiilor prof. dr. F.G. Nürnberger de la clinica de dermatologie a Spitalului Universitar Rudolf Virchow din Berlin. Celulita, numită şi piele cu aspect de coajă de portocală, nu poate fi calificată drept boală conform Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii. Ea ameninţă însă sănătatea şi calitatea vieţii celor afectaţi. În plus, celulita conduce la un stres psihologic considerabil la majoritatea femeilor.

Aproape fiecare femeie a încercat diferite produse sau modalităţi de combatere a celulitei la un anumit moment. Unele dintre aceste produse sunt cremele şi loţiunile, însă, în urma testării ştiinţifice a produselor a şase companii de pe piaţa germană între 1996 şi 1999, s-a descoperit că aceste produse nu au niciun efect asupra celulitei. Fitness-ul, la rândul său, este în plină dezvoltare însă nu rezolvă problema. În special pentru femeile tinere care au celulită, alternativa la tratamentele cosmetice este o vizită la centrul de fitness. După câteva luni de training, ele ajung la concluzia că numai gimnastica nu este un remediu pentru celulită. Cele care nu au reuşit să combată celulita cu creme sau sport încearcă adesea şi o cură de slăbire. Revistele pentru femei, mai ales, sunt pline de noi diete de succes pentru problema nr. 1. Cura de slăbire nu este soluţia pentru combaterea celulitei. Liposucţia sau îndepărtarea grăsimilor ocupă o cotă de piaţă în creştere printre ofertele pentru tratarea celulitei. În clinici private şi în unele institute din Universităţi cliente înstărite plătesc între 2.000 şi 4.000 euro doar pentru îndepărtarea ţesutului gras. Însă cauzele responsabile de apariţia celulitei nu sunt eliminate.

Weyergans High Care a dezvoltat tratamente de succes pentru problema numărul 1 a multor femei: celulita, fără a se apela la chirurgia plastică. Conceptul High Care Center reprezintă veriga între chirurgia plas­tică şi farmacie, magazin de parfurmuri şi produse cosmetice, club de fitness şi cabinet de fizioterapie. Un astfel de centru este o instituţie specializată în frumuseţe, îngrijire corporală şi sănătate, oferind clientelei tratamente, produse pentru îngrijirea pielii şi suplimente nutritive.

Franciza Weyergans High Care Center este înregistrată la Institutul German de Franciză, şi deţine certificările pentru managementul calităţii ISO 9001 şi ISO/EN 46001 (pentru aparatură medicală şi tehnică). Compania are o activitate în domeniu de peste 25 de ani, fiind creaţia lui Rudolf Weyergans care, prin descoperirile sale, a revoluţionat tratamentul celulitei prin "Terapia diferenţiată pentru celulită". În prezent, această franciză are unităţi în 32 de ţări precum Ungaria, Cehia, Finlanda, Letonia, Polonia, Turcia, Grecia, Belgia, Franţa, Egipt, Thailanda, Singapore, Coreea de Sud şi altele. Succesul francizei în mai multe ţări de pe continentul european în special în zona Europei Centrale şi de Est o recomandă ca fiind perfect viabilă pentru piaţa româ­nească.

În centrele High Care sunt realizate diferite tipuri de tratamente în funcţie de afecţiunile cărora li se adresează: tratamentul drenajului limfatic este realizat utilizând aparate cos­metice medicale moderne; tratamentele cu oxigen sau gimnas­tică pasivă cu electroterapie pot completa combinaţia de tratamente; tratamentele împotriva celulitei sunt diferenţiate: drenaj limfatic, prevenirea patologiior la picioare şi activarea ţesutului conectiv; tratamente pentru probleme circulatorii, estomparea ridurilor etc.

Francizatul nu trebuie să aibă experienţă în domeniu, deoarece poate urma fie un training intensiv, fie o sesiune pentru calificarea practică. Sesiunea de training durează o săptămână şi se desfăşoară în Germania, la sediul central al companiei, însă francizatul nu va plăti decât pentru transport. Dacă este necesar, francizatul mai poate beneficia de încă o săptămână de pregătire în Româ­nia, înainte de deschiderea unităţii.

Clientela ţintă o reprezintă femeile cu venituri mari, care iau în serios sănătatea, chiar dacă au sau nu probleme de aspect, dar şi bărbaţii cu probleme de circulaţie a sângelui pot apela la serviciile acestor centre. Un centru High Care poate funcţiona cu minim patru angajaţi care să lucreze în două ture. Ca angajaţi pot lucra cosmeticiene, antrenori sau antrenoare de fitness, instructori sau instructoare de sport, asistenţi sau asis­tente medicale, doctori etc. Aceştia vor fi pregătiţi în cadrul Weyergans AG pentru a putea lucra în centrul High Care. Mărimea suprafeţei unui centru trebuie să fie de 60-120 mp, depinzând de echiparea Centrului cu trei, patru sau şase cubicule şi implicit numărul angajaţilor.

În funcţie de mărimea centrului şi de numărul de cubicule, investiţia poate ajuge la 80.000-120.000 euro. Sumele includ trainingul, aparatele şi stocul de bază de produse. La acestea se adaugă costurile cu amenajarea. Redevenţa este de 2% din încasările lunare.

imooffice@gmail.com

www.fbb.ro

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb