Anul acesta, frumuseţea devine mai incluzivă şi autentică, depăşind standardele convenţionale, cu un accent pe sustenabilitate şi o abordare holistică, potrivit comunicatului remis redacţiei. Tendinţele încurajează consumatorii să se reconecteze cu propriile nevoi şi să celebreze unicitatea. Diana Baicu, specialist în frumuseţe profesională, sugerează modalităţi de a integra aceste schimbări în viaţa noastră.
"În 2025, pielea trebuie să fie sănătoasă şi îngrijită. Oamenii preferă în prezent rutinele minimaliste, adaptate nevoilor individuale, şi optează pentru produse eficiente, care respectă textura naturală a pielii. Pistruii, liniile fine sau alte caracteristici unice sunt acum văzute ca semne ale autenticităţii", declară Diana Baicu.
În 2025, tendinţele în frumuseţe pun accent pe autenticitate şi sustenabilitate. "No-makeup makeup" rămâne popular, iar produsele multifuncţionale sunt preferate pentru soluţiile economice şi practice. Diversitatea şi incluziunea sunt celebrate, cu o deschidere mai mare faţă de diferite tipuri de corpuri şi etnii. Sustenabilitatea devine esenţială, iar transparenţa brandurilor este tot mai apreciată, cu focus pe ambalaje reciclabile şi ingrediente naturale. Tehnologia joacă un rol important, prin integrarea Inteligenţei Artificiale şi Realităţii Augmentate pentru personalizarea produselor şi îmbunătăţirea experienţei consumatorilor.
Anul acesta, tendinţele în frumuseţe includ coafuri naturale, cu bucle lejere şi păr nealterat chimic, reflectând o exprimare autentică a identităţii. În machiaj, se remarcă sprâncenele groase, eyeliner-ul grafic şi culorile pastelate, iar accentul este pus pe creativitate. De asemenea, abordarea holistică devine centrală, punând accent pe alimentaţie echilibrată, somn de calitate, exerciţii fizice şi sănătatea mentală. Suplimentele pentru frumuseţe care susţin sănătatea pielii, părului şi unghiilor sunt din ce în ce mai populare, subliniind legătura între sănătatea internă şi aspectul extern.
Opinia Cititorului