Furnizorii marilor retaileri încearcă să livreze la timp produsele destinate Crăciunului, pe fondul blocajelor din transporturile maritime

D.Ţ.
Internaţional / 30 iunie 2021

Furnizorii marilor retaileri încearcă să livreze la timp produsele destinate Crăciunului, pe fondul blocajelor din transporturile maritime

Furnizorii Walmart, Target, Amazon.com şi ai altor retaileri mari plasează comenzile pentru mărfurile din China destinate sărbătorilor de iarnă cu câteva săptămâni mai devreme, în condiţiile în care blocajele din transporturi riscă să îi lase pe mulţi cumpărători de cadouri fără produse în sezonul cumpărăturilor de Crăciun, transmit Reuters şi News.ro.

Reuters a intervievat aproape o duzină de furnizori şi comercianţi de produse, de la jucării la echipamente pentru computere, din Statele Unite şi Europa.

Cu toţii se aşteaptă la întârzieri de săptămâni ale inventarului de sărbători, din cauza blocajelor din transporturile maritime, inclusiv a unei penurii globale de containere şi închiderii din ultima perioadă a portului Yantian din sudul Chinei, care deserveşte producătorii de lângă Shenzhen, determinată de Covid-19.

Riscul pentru comercianţii cu amănuntul este o explozie de articole epuizate, chiar în timp ce cumpărătorii sunt gata să-şi deschidă portofelele pentru a cumpăra jucării, îmbrăcăminte şi alte mărfuri.

"Va fi o problemă majoră", a spus Isaac Larian, director executiv al MGA Entertainment din Los Angeles, care vinde LOL Surprise, Bratz, Little Tikes şi alte mărci de jucării către Amazon, Walmart şi Target. Compania sa are jucării blocate în sute de containere în portul Yantian. Dacă nu va putea obţine suficiente mărfuri pentru clienţii săi care vând cu amănuntul,acest fapt "va afecta vânzările de Crăciun", a spus Larian.

Blocajul din transporturile maritime este provocat nu doar de întârzierile înregistrate în portul Yantian, care este considerat pricipalul port folosit de Amazon, reprezentând 32,4% din transporturile gestionate de compania de comerţ electronic în cele trei luni până la 31 mai, potrivit firmei de analiză a datelor Panjiva, parte a S&P Global Market Intelligence.

În timp ce portul Yantian s-a redeschis pe 24 iunie, lipsa de containere constrânge încă reluarea în totalitate a activitpţilor, navele de marfă la nivel global fiind supraîncărcate, porturile aglomerate iar containerele blocate în locuri greşite.

Opinia Cititorului ( 2 )

  1. Ce joc frumos practica china...ori nu sunt containere, ori sunt probleme cu portul, ori altceva...cum ii calca cineva pe coada, cum reactioneaza...bravo lor, sunt o putere mondiala si toti trebuie sa stie asta...poate nu e bine pentru noi, dar o tara cu puterea lor asa trebuie sa procedeze

    1. Daca tu crezi că își dă singura China cu tesla in koye, nu știi pe ce lume trăiești.

      Nu pune botul la manipularea mondială! 

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb