GfK: Folosirea internetului în mediul urban pentru efectuarea cumpărăturilor a crescut

Andreea Cuzub
Companii / 30 octombrie 2017

Folosirea internetului în mediul urban pentru efectuarea cumpărăturilor a crescut

Peste jumătate dintre utilizatorii români de internet din mediul urban folosesc internetul mai des decât acum un an, pentru a găsi produsele pe care şi le doresc, potrivit unui studiu realizat de GfK.

Potrivit sursei citate, o practică tot mai frecventă, pentru 45% dintre utilizatorii de internet, este compararea preţurilor din diferite magazine, astfel România se situează peste nivelul global la acest capitol. De asemenea, 4 din 10 respondenţi au folosit mai des, faţă de anul trecut, motoarele de căutare ca ajutor la cumpărături. De asemenea, telefonul mobil a devenit cel mai important instrument de shopping pentru 46% dintre români.

Studiul a fost derulat în Româniaîn iulie 2017, pe un eşantion de 1000 respondenţi utilizatori de internet din mediul urban, cu vârsta de minim 18 ani.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

12 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9761
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6867
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3098
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0072
Gram de aur (XAU)Gram de aur391.1865

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb