Graffiti BBDO, în parteneriat cu British Council, organizează cea de-a doua ediţie a concursului de creaţie publicitară al cărui mare premiu este participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum. Concursul este adresat tinerilor sub 26 de ani care nu sînt angajaţi în agenţii de publicitate şi se va desfăşura în perioada 14 iunie - 31 iulie 2004, sub deviza "Drum cu publicitate".
Tema concursului este "Pune-te în mişcare!" - un îndemn la exerciţiu fizic adresat tinerilor. Concurenţii vor prezenta concepte de creaţie (spot TV, print şi radio) pentru această campanie, alături de formularul de înscriere care poate fi găsit pe site-ul www.graffiti.bbdo.ro. Cîştigătorii vor fi anunţaţi public pe 1 septembrie 2004, pe acelaşi site.
Juriul va nota propunerile după criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia şi de relevanţă a mesajului pentru obiectivul de comunicare anunţat. Componenţa juriului este formată din: Sorin Psatta - director Strategie şi Cercetare la Graffiti BBDO, Adrian Preda - Director de Creaţie la Graffiti BBDO, Gabriela Massaci - Director de Marketing şi Comunicare la British Council şi Cătălina Ocheşilă - Coordonator PR la British Council.