GRAMPET Group, holdingul feroviar privat cu acţionariat românesc din Europa Centrală şi de Sud-Est, anunţă schimbări în echipa de management a companiei Train Hungary, care operează în ţări precum Ungaria, Croaţia şi Slovenia.
Acţionariatul Train Hungary a decis încetarea colaborării cu Schubert Gyongyi, care a ocupat poziţia de director comercial, şi cu Beres Barna, director exploatare, începând cu luna iunie 2024, ca urmare a unor acţiuni de concurenţă neloială ce au adus prejudicii GRAMPET, potrivit sursei.
Decizia intervine după demiterea lui Călin Graţian, care a ocupat poziţiile de vicepreşedinte al GRAMPET Group şi de director general al Train Hungary. Călin Graţian a fost demis ca urmare a asocierii cu atragerea unor investitori ruşi din cadrul companiei Transmasholding în discuţiile privind achiziţia societăţii Popeci Utilaj Greu, creând astfel concurenţă neloială grupului GRAMPET, se mai arată în comunicat.
Potrivit companiei, "Asigurarea unui leadership etic şi performant reprezintă o prioritate pentru GRAMPET Group de 25 de ani de când activăm în industria de transport feroviar de marfă. Consider că o echipă de management orientată către atingerea obiectivelor noastre strategice reprezintă reţeta succesului GRAMPET Group, care este, în prezent, cel mai mare grup de companii private feroviare cu acţionariat românesc din Europa de Sud-Est, cu operaţiuni în 10 ţări - România, Bulgaria, Ungaria, Republica Moldova, Germania, Austria, Croaţia, Serbia, Grecia, Slovenia. Misiunea noastră este să ne menţinem poziţia de lider, iar ultimele schimbări ne vor ajuta să respectăm promisiunea făcută partenerilor şi clienţilor noştri de a le oferi o experienţă integrată la cel mai înalt nivel de competenţă în toate ţările în care suntem prezenţi." - Gruia Stoica, preşedinte GRAMPET Group.
Conducerea holdingului se va adresa instituţiilor abilitate pentru identificarea naturii activităţilor desfăşurate de Schubert Gyongyi şi Beres Barna, împreună cu fostul director general Călin Graţian, transmite sursa.
Train Hungary a fost înfiinţată în 2005, în Debrecen, iar în prezent are sediul central în Budapesta. Ulterior, compania şi-a extins activitatea în Croaţia şi Slovenia, oferind o gamă completă de servicii de transport feroviar marfă, se mai arată în comunicat.