Greenvolt Group a încheiat un parteneriat cu Flora Food Group pentru dezvoltarea a două proiecte fotovoltaice în Portugalia şi Germania, potrivit comunicatului emis redacţiei. Flora Food Group, lider pe peste 100 de pieţe, îşi extinde implicarea în sustenabilitate prin acest acord. având branduri iconice precum Flora, Becel+ProActiv, BlueBand, Country Crock, ICan't Believe It's Not Butter, Rama şi Violife, alături de brandurile locale şi divizia sa Professional.
Greenvolt Group va instala aproape 5.000 de panouri fotovoltaice în două unităţi de producţie ale Flora Food Group, cu o capacitate totală de peste 2,8 MWp şi o producţie anuală de peste 3 GWh. Proiectul sprijină tranziţia energetică, reducând consumul de energie şi susţinând angajamentele de sustenabilitate ale Flora Food Group.
Greenvolt Group va instala 1.485 de panouri solare în Santa Iria da Azoia, Portugalia, cu o capacitate de 861,3 kWp şi o producţie anuală de 1,1 GWh, şi 3.483 de panouri în Wittenberg, Germania, cu o capacitate de 1.999 kWp şi o producţie de 1,99 GWh. Proiectele vor reduce facturile de energie ale Flora Food Group cu aproximativ 20%.
"Acestea sunt proiecte semnificative de Generare Distribuită pe care Greenvolt le va implementa prin diversele noastre subsidiare, demonstrând forţa platformei paneuropene pe care Grupul Greenvolt o dezvoltă," a declarat Joăo Manso Neto, CEO Greenvolt.
Greenvolt a fost recent achiziţionat de o filială a fondurilor de investiţii administrate de compania globală de investiţii KKR, prin strategia sa de infrastructură globală. "Faptul că suntem deţinuţi majoritar de KKR oferă sprijinul necesar pentru accelerarea planului de creştere al Greenvolt, oferind totodată oportunităţi de colaborare cu alte companii din portofoliul global al KKR, cum este cazul Flora Food Group, în principal în domeniul generării distribuite de energie", a adăugat Joăo Manso Neto.
"Parteneriatul cu Greenvolt se aliniază perfect obiectivelor noastre de sustenabilitate. Prin instalarea de panouri solare la facilităţile noastre din Portugalia şi Germania facem progrese concrete în reducerea amprentei energetice şi îmbunătăţirea eficienţei operaţionale", a precizat Laurent Lavenut, Chief Operations and Product Officer, Flora Food Group.
Greenvolt Group prioritizează generarea distribuită de energie, extinzându-şi platforma de autoconsum în 13 ţări. Este un lider global în proiecte eoliene, solare şi soluţii cu baterii în 16 state şi un jucător cheie în energia curată din biomasă reziduală, deţinând Tilbury Green Power şi Kent Central în Portugalia şi Regatul Unit.
Opinia Cititorului