Grupul City Grill mizează pe afaceri de peste 60 milioane euro în 2024

F.D.
Companii / 1 februarie

 Daniel Mischie, CEO Grup City Grill

Daniel Mischie, CEO Grup City Grill

Grupul de restaurante City Grill a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 55 milioane Euro. Pentru anul în curs se estimează o depăşire a pragului de 60 milioane de euro, fiind susţinută prin deschiderea de unităţi noi, dar şi prin performanţa restaurantelor actuale care au un public fidel şi activ. Prin finalizarea proiectelor de investiţii de peste 15 milioane de euro, Grupul City Grill şi-a consolidat în 2023 poziţia de cel mai mare grup autohton de restaurante din piaţa ospitalităţii, conform unui comunicat de presă al companiei.

Potrivit sursei citate, în anul 2023, peste 15.000 clienţi au trecut zilnic pragul restaurantelor din grupul City Grill. Aceştia îşi doresc o experienţă completă, definită de servicii excelente, diversitate culinară, gust autentic şi ingrediente de calitate, precum şi de o atmosferă deosebită şi design actual.

"Clientul City Grill este unul matur, avizat, exigent care caută calitate şi diversitate culinară, precum şi servicii de top. Clienţii noştri au un grad de recurenţă mare, fiind obişnuiţi cu standardul nostru ridicat din toate restaurantele. Astfel, şi misiunea noastră este dincolo de a servi o mâncare bună. Punem accent, în primul rând, pe experienţa excepţională a clienţilor, pe trio-ul calitate a meniului, calitate a serviciilor şi atmosferă, design interior, amplasament" , spune Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Bonul mediu, 50 euro. Hanu' Berarilor, restaurantul cu cel mai fidel public.

Grupul City Grill operează în prezent restaurante şi cafenele sub brandurile Caru' Cu Bere, Hanu' lui Manuc, Pescăruş, Hanu' Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill şi hotelul La Boheme, toate restaurantele având un public fidel şi foarte activ. Dintre toate acestea, în 2023, Hanu' Berarilor este brandul cu cel mai mare grad de recurenţă al clienţilor.

În 2023, bonul mediul la nivelul grupului a fost de 50 euro, cele mai mari valori medii/bon la nivel de an înregistrându-se în restaurantele frecventate într-un procent mai mare de turişti, respectiv Hanu' lui Manuc (75 euro), Caru' cu Bere (65 euro) şi Pescăruş (55 euro).

Preparatele preferate de clienţii restaurantelor din Grupul City Grill sunt ciorba de văcuţă, borşul de cocoş, ciolanul de porc, papanaşii, micii, pizza napoletană, pulpele de raţă, burgerii, sarmalele şi peştele de captură.

Lansarea meniurilor de prânz, cu preţ unic de 34,9 lei a alimentat creşterea numărului de clienţi corporate. Revenirea progresivă la birouri a dus la reluarea obiceiurilor de a ieşi la masa de prânz cu colegii, moment transformat într-o ocazie de conectare şi schimb de idei.

"Hanu' lui Manuc, Hanu'Berarilor, Pescăruş şi Caru' cu Bere sunt în sine destinaţii emblematice în Bucureşti şi locuri de neratat pentru turiştii străini, români sau expaţi. De la clădirile-monument istoric, amplasament central, ambianţă şi design, până la meniul atent pregătit, acordăm o mare importanţă experienţei celor care ne trec pragul. Ne bucură rata mare de recurenţă a clienţilor în toate restaurantele noastre. Diversificăm constant meniul şi avem grijă să avem variante culinare pentru toate gusturile", precizează Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Experienţa deosebită, alături de ofertele atractive create pentru elevi şi studenţi, au atras în restaurantele grupului un public tânăr, pentru care socializarea este o activitate principală de a petrece timpul. Astfel, pe segmentul de vârstă sub 25 ani a crescut numărul de clienţi cu aproape 40%.

Investiţiile continuă şi în 2024

Dincolo de bugetele majore pentru investiţiile finalizate în 2023 sau cele în plan pentru 2024, investiţiile în restaurantele reţelei sunt constante, având ca scop îmbunătăţirea permanentă a experienţei clienţilor şi consolidarea poziţiei restaurantelor din lanţul City Grill Group ca destinaţie preferată atât pentru mesele clasice în familie sau cu prietenii, dar şi pentru evenimente corporate sau private de orice dimensiune.

În 2023, City Grill a finalizat cel mai amplu proces de investiţie al grupului, respectiv 13 milioane de euro în revitalizarea şi modernizarea restaurantului Hanu' Berarilor -Oprea Soare şi Hotel La Boheme. Tot în a doua jumătate a anului 2023, grupul City Grill a finalizat o investiţie de peste 2.5 milioane Euro în modernizarea restaurantelor din reţeaua Buongiorno, proiect demarat în 2019. Cele trei restaurante incluse în proiectul de modernizare au fost Buongiorno Primăverii, reamenajat în 2019, cu o investiţie de 700.000, Buongiorno Victoriei, în 2021, unde investiţia s-a ridicat la peste 1.600.000 Euro şi Buongiorno Băneasa, redeschis în luna august 2023, după o investiţie de 500.000 Euro.

După multe provocări cauzate în special de pandemie, 2023 a fost anul în care Grupul City Grill a finalizat două mari proiecte de investiţii. Dacă în cazul Buongiorno.Italian investiţia a fost redirecţionată către actualizarea şi modernizarea designului interior, proiectul de design al restaurantului din Oprea Soare, realizat de arh. Mihai Popescu reprezintă un exemplu de adaptare la arhitectura istorică a clădirii monument istoric de clasa A, această clasificare venind, desigur, cu multe limitări. Totuşi, s-a reuşit păstrarea elementelor de construcţie originale, ale arhitectului Petre Antonescu şi combinarea într-un mix cu design contemporan şi cu elemente interioare actuale.

Un alt proiect important care a început în 2023 şi se va finaliza în 2024 este la Hanu' lui Manuc. Aici am bugetat o investiţie în redesign interior, restaurat în concordanţă cu spiritul locului, dar şi la partea exterioară. În acest an păstrăm în focus şi segmentul de hoteluri, unde am demarat în 2022. Continuăm să alocăm resurse importante pentru dezvoltare. Suntem orientaţi către achiziţii de hoteluri şi restaurante, noi tip greenfield, sau cu ceva ani vechime, tip brownfield, avand în vedere destinaţii noi, în Centrul Istoric , dar nu numai", precizează Daniel Mischie.

Tot anul acesta este demarat un amplu proiect de renovare a locaţiilor din aeroportul Otopeni, un demers care se va întinde pe tot parcursul anului 2024. Prin prezenţa restaurantelor din Grupul City Grill în Terminalul Plecări din Aeroportul Henri Coandă ne asigurăm că turiştii care vizitează Capitala au acces la serviciile şi deliciile culinare cu care îi cucerim şi în oraş.

Dincolo de investiţiile în dezvoltare şi experienţa clienţilor care vizitează restaurantele, Grupul City Grill continuă să investească în echipa şi oamenii care fac posibile operaţiunile de zi cu zi. În prezent Grupul City Grill are o echipă de peste 1000 persoane. Acestea au acces la cursuri de formare şi training-uri pentru dezvoltare profesională, un plan de carieră şi un mediu de lucru sigur şi echilibrat. Cultura organizaţională a companiei susţine exprimarea intraprenorială, iniţiativa, creativitatea şi inovaţia, atât din perspectivă culinară, cât şi din perspectiva lucrului cu clienţii sau marketing.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9765
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7057
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3012
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9660
Gram de aur (XAU)Gram de aur388.7340

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb