Grupul eMAG continuă să crească adopţia ecommerce

S.B.
Companii / 29 mai 2023

Grupul eMAG continuă să crească adopţia ecommerce

Grupul eMAG şi-a continuat şi în 2022 planul său ambiţios de investiţii pentru a susţine dezvoltarea ecosistemului regional şi a răspunde potenţialului de creştere a ecommerce în cele trei ţări în care operează. Astfel, anul trecut, eMAG a investit 1,123 miliarde de lei, urcând investiţiile totale din ultimii doi ani la peste 2 miliarde de lei pentru a răspunde nevoilor celor 9 milioane de clienţi din România, Ungaria şi Bulgaria.

În 2022, Dante International, compania care cuprinde eMAG România, o parte din vânzările din eMAG Ungaria şi Bulgaria, şi Fashion Days, a avut o cifră de afaceri de 7,1 miliarde de lei şi un profit de 123,7 milioane de lei.

"Investiţiile consistente din ultimii ani în infrastructura pentru ecommerce şi tehnologie au pregătit terenul pentru creştere în regiune, răspunzând oricăror nevoi ale clientului: gama mare de produse livrate rapid şi ieftin prin easybox şi Genius, promoţiile şi preţurile bune, serviciile financiare care le permit clienţilor să îşi cumpere produsele mult dorite. Deja, din primul an după pandemie, clienţii au înţeles valoarea creată şi au plasat cu 10% mai multe comenzi în business-urile din ecosistemul regional format din eMAG, Tazz, Fashion Days si Freshful. Pe această construcţie sănătoasă pornim cu încredere pe drumul în care ecommerce îşi va atinge potenţialul, reluându-şi ritmul de creştere", a spus Tudor Manea, CEO Group eMAG.

Platforma regională este deja o soluţie de export pentru 5.000 de antreprenori români

În ultimul an, eMAG a pus la dispoziţia sellerilor din Marketplace tehnologia, platforma şi instrumentele care să îi ajute să se dezvolte în regiune şi să aducă împreună mai multe produse pentru a răspunde cererii tot mai diversificate a clienţilor. În total, aceste investiţii s-au ridicat la 51 de milioane de lei. Astăzi, numărul antreprenorilor care fac business pe eMAG a ajuns la 54.000 în întreaga regiune. Odată cu accelerarea programului cross-border în 2022, peste 5.000 de selleri din România vând în Ungaria, iar 2.500 în Bulgaria.

Peste jumătate de milion de clienţi eMAG economisesc cu Genius din livrarea gratuită şi ofertele exclusive, iar peste 1,3 milioane au disponibile soluţiile de plată în rate din contul eMAG MyWallet

Investiţiile în tehnologie pentru dezvoltarea de servicii cu valoare adăugată pentru clienţi s-au ridicat anul trecut la 164 milioane de lei. Astfel, eMAG a continuat să dezvolte şi să îmbunătăţească serviciul de livrare, ofertele promoţionale şi serviciul Genius, disponibil în patru platforme de shopping - eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful. În toată această perioadă, Genius a cunoscut noi facilităţi care să răspundă nevoilor clienţilor: de la posibilitatea de a împărţi abonamentul cu un alt membru al familiei sau accesul în timp real, din contul de client, la informaţii legate de economiile pe care le fac în cele patru aplicaţii de ecommerce. Pe fondul acestor investiţii, numărul clienţilor care au adoptat serviciul a ajuns la peste jumătate de milion, în creştere cu 50% faţă de anul trecut.

Serviciile financiare care le permit clienţilor să îşi planifice cheltuielile cât mai bine şi să beneficieze de ofertele bune din campaniile pe care eMAG le derulează au câştigat de asemenea constant tot mai mulţi adepţi. Astfel peste 1,3 milioane de clienţi pot plăti cumpărăturile în rate prin intermediul contului lor eMAG MyWallet, fie peste 30 zile, fie în patru tranşe, fie în 12. Vânzările înregistrate prin intermediul serviciilor de plată în rate au ajuns să deţină zilele acestea o pondere de peste 7% din totalul vânzărilor înregistrate pe eMAG, dublu faţă de anul trecut.

Investiţii de şase ori mai mari în dezvoltarea internaţională

După ce în anii trecuţi a dezvoltat infrastructura logistică din România împreună cu Sameday, pentru a oferi clienţilor servicii de livrare rapidă prin intermediul centrelor logistice care se întind pe o suprafaţă totală de 350.000 mp, în 2022, una dintre ariile cheie în jurul cărora s-au concentrat investiţiile eMAG constă în dezvoltarea internaţională, în Ungaria şi Bulgaria. În ambele ţări, eMAG a investit 450 de milioane de lei, de şase ori mai mult faţă de anul precedent, confirmând astfel, o dată în plus, încrederea în potenţialul de creştere al regiunii. Aceste investiţii s-au canalizat către logistică, dar şi către îmbunătăţirea serviciilor şi diversificarea ofertei cu ajutorul sellerilor din Marketplace.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb