Hidroelectrica a lansat azi serviciul de Call Center pentru clienţi, ce poate fi apelat la numărul 021 9834. Începând cu data de 26 octombrie, clienţii vor putea apela serviciul Call Center în intervalul orar 08:00 - 20:00, de luni până vineri.
Prin accesarea acestui serviciu, consumatoriicasnici şi non-casnici pot primi informaţii şi asistenţă cu privire la serviciile contractate cu Hidroelectrica, pot transmite indecşii aferenţi consumului de energie electrică şi pot să afle detalii cu privire la modalităţile prin care pot deveni clienţi ai companiei.
"Ne dorim o apropiere mai mare de consumatorul casnic în perspectiva liberalizării totale a pieţei de energie începând cu anul 2021. Hidroelectrica oferă nu doar preţuri corecte şi competitive, ci şi garanţia că energia livrată este 100% verde, şi că aceasta este produsă în România, utilizând resurse naţionale. Inaugurarea serviciului Call Center arată hotărârea noastră de a pătrunde pe această piaţă extrem de solicitantă şi că Hidroelectrica recuperează rapid şi la capitolul servicii suport oferite clienţilor. Compania are deja un site modern, comunică pe reţelele de socializare şi, iată, de astăzi, este apelabilă telefonic pentru obţinerea tuturor informaţiilor necesare. Nu ne vom opri aici, ci intenţionăm să adăugăm şi să perfecţionăm toate acele servicii obligatorii pentru ca o societate de talia şi importanţa Hidroelectrica să devină în termen foarte scurt "client oriented" în deplinătatea înţelesurilor acestei sintagme" - a declarat Bogdan Badea, preşedintele directoratului Hidroelectrica.