ESSA Group, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din România, a raportat o creştere de 31,4% a cifrei de afaceri în 2024, ajungând la 32,7 milioane de euro, faţă de cele 24,8 milioane de euro înregistrate în 2023, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Eugen Saulea, fondatorul companiei, estimează că până la sfârşitul anului afacerile vor depăşi pragul de 40 de milioane de euro.
"Această evoluţie reflectă stabilitatea şi capacitatea ESSA de a susţine proiecte la scară largă, asigurând în acelaşi timp continuitate şi eficienţă pentru partenerii săi", declară Eugen Saulea.
Cu o acoperire de 97% în toate canalele de distribuţie, ESSA asigură implementarea serviciilor în peste 11.500 de magazine la nivel naţional. Prezenţa în segmentul Modern Trade (hypermarket şi cash & carry) este de 100%, iar în canalul supermarketurilor (MT) atinge 91%.
"Volumul mare de servicii implementate, ce depăşeşte 11,9 milioane de ore de prestaţie anual, ne permite să optimizăm costurile partenerilor noştri şi să dezvoltăm soluţii personalizate pentru aceştia. În prezent, peste 2.800 de angajaţi şi colaboratori contribuie activ la proiectele noastre", explică Eugen Saulea. Raportarea la finalul anului 2024 indică o medie de vizitare de 3,29 zile pe săptămână pentru mai bine de 3.500 de puncte de vânzare din segmentul Modern Trade, conform comunicatului.
Orele de prestaţie din Modern Trade reprezintă doar 29,85% din totalul normelor anuale implementate de ESSA. "Avem o prezenţă activă şi în restul canalelor de distribuţie, incluzând comerţul tradiţional (TT), cu peste 5.700 de puncte de vânzare vizitate, segmentul convenience, cu peste 530 de locaţii, şi benzinăriile, unde avem 1.370 de puncte de vânzare active", adaugă fondatorul ESSA Group.
Compania, fondată în urmă cu două decenii, oferă servicii de recrutare şi plasare de forţă de muncă, BTL şi evenimente, management POSM (materiale de comunicare), call center şi merchandising. ESSA colaborează în sistem leasing şi outsourcing cu zeci de clienţi, furnizori şi producători, precum şi cu marile lanţuri de retail din România, printre care Carrefour, Kaufland, Auchan, Metro Cash & Carry şi Mega Image.
Opinia Cititorului