HipMenu, compania ce se ocupă cu piaţa comenzilor online de mâncare în Transilvania, lansează în Bucureşti o aplicaţie care se concentrează pe comanda de grup, potrivit unui comunicat de presă trimis Redacţiei.
De când a fost lansată în ţara noastră, aplicaţia a generat peste 13 milioane de euro restaurantelor partenere.
Ciprian Costa, Chief Technology Officer, Cloud Treats România, a declarat: "Funcţia de comandă în grup face foarte uşoară coordonarea comenzilor mai mari, care poate include plata separată online a selecţiilor. Etichetele personalizate care însoţesc fiecare comandă ajută la distribuirea pachetelor între colegi şi reduc erorile umane care intervin la trimiterea comenzii de către restaurante. Momentan doar bucureştenii din sectorul 1 şi 2 pot beneficia de livrări prin aplicaţie, urmând să ne extindem treptat".
În doar două săptămâni de la lansarea în Bucureşti, proprietarii de restaurante locale spun că valoarea unei comenzi este deja de cel puţin 3 ori mai mare decât până acum.