HNC-The Advertising Supermarket semnează noua campanie de comunicare pentru Lamisil Crema, un produs al grupului farmaceutic Novartis Consumer Health. Derulată sub motto-ul "un pas înainte în vindecarea ciupercii piciorului", campania are la bază conceptul creativ "Up the wall", care se va regăsi în curînd şi în mass-media românească, şi care este deja consacrat în majoritatea ţărilor europene. Acesta a fost materializat într-un spot TV precum şi în presa scrisă. "Lamisil" va fi de asemenea promovat şi în mediile specializate formate din medici şi farmacişti, prin materiale promoţionale şi acţiuni specifice în farmacii.
"Lamisil" este o cremă antifungică, singura disponibilă pe piaţa din România şi fără prescripţie medicală, care vindecă micozele piciorului în numai şapte zile de aplicare şi protejează încă trei luni după aceea împotriva reinfectării. Extrem de des întîlnite, mai ales în perioada de vară, micozele piciorului se pot contracta din orice loc public - sala de fitness, piscină, plajă etc.
HNC - The Advertising Supermarket este o agenţie de publicitate full-service specializată în comunicarea medicală, printre ai cărei clienţi se numără Novartis Consumer Health, Terapia Cluj, Hoffmann LaRoche, EWOPHARMA AG sau Pharmachem.