La 8 februarie 2018, Timflow, sistemul de monitorizare a livrărilor de buşteni folosit de compania Holzindustrie Schweighofer, a emis o alertă privind o livrare la fabrica de cherestea din Sebeş a companiei, se arată într-un comunicat al companiei, remis astăzi Redacţiei.
La 8 februarie 2018, Timflow, sistemul de monitorizare a livrărilor de buşteni folosit de Holzindustrie Schweighofer, a emis o alertă privind o livrare la fabrica de cherestea din Sebeş a companiei, se arată într-un comunicat al companiei, remis astăzi Redacţiei.
Conform documentului, potrivit principiului transparenţei asumat, Holzindustrie Schweighofer informează sistematic publicul când apar livrări de buştean de provenienţă controversată.
Reprezentanţii companiei anunţă: "În cazul acestui transport, locul de origine declarat în documentele însoţitoare nu coincide cu datele înregistrate în sistemul Timflow. Prin urmare livrarea a fost respinsă, iar materialul lemnos a fost refuzat".
Michael Proschek-Hauptmann, directorul Departamentului de Conformitate şi Sustenabilitate al Holzindustrie Schweighofer, a declarat: "Transportul nu s-a conformat criteriilor noastre stricte de aprovizionare şi, prin urmare, a fost refuzat. Aceasta demonstrează încă o dată că sistemele noastre de securitate sunt foarte eficiente. Şi în luna august a anului trecut am respins trei încărcături, iar furnizorul a fost suspendat, pe baza datelor înregistrate de Timflow".
Potrivit sursei citate, Holzindustrie Schweighofer (HS), companie specializată în prelucrarea lemnului, a implementat un plan complex de acţiuni pentru o industrie sustenabilă a lemnului în ţara noastră. Măsura centrală este sistemul de urmărire prin GPS a materialului lemnos, Timflow, care permite companiei să monitorizeze traseul fiecărui camion ce livrează buştean de la punctul de încărcare până la poarta fabricii.
În comunicat se mai precizează că 70 de camioane sosesc pe zi, în medie, la fabricile de cherestea din ţara noastră operate de Holzindustrie Schweighofer. Sistemul Timflow depistează periodic posibile nereguli.
În acest sens, Michael Proschek-Hauptmann a explicat: "Aceste livrări sunt separate de fluxul de producţie şi investigate suplimentar şi doar atunci când provenienţa poate fi determinată fără urmă de îndoială şi toate standardele companiei sunt satisfăcute, materialul este acceptat pentru prelucrare", adăugând că aceasta este al doilea caz în care un transport este respins.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Bruxel în data de 13.02.2018, 22:24)
Acesta este un articol promotional?