În anul financiar 2017, Grupul HORNBACH a depăşit substanţial pragul de 4 miliarde de euro cifră de afaceri.
Conform Raportului financiar anual, dat publicităţii la data de, cifra de afaceri a concernului a crescut cu 5,1%, atingând 4.141 milioane de euro, se arată într-un comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
Cea mai mare subgrupă operativă a concernului HORNBACH, care la data încheierii exerciţiului financiar, administrează la nivel european 156 (anul precedent: 155) de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit, precum şi e-commerce în nouă ţări, şi-a majorat cifra de afaceri cu 4,9%, ajungând la 3.891 milioane de euro. Fără a lua în considerare magazinele inaugurate şi cele închise şi ajustările de curs valutar, cifra de afaceri a magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit (DIY) a crescut cu 3,6% (3,3% cu efectele de curs valutar), se mai arată în comunicat.
La fel ca în anul precedent, cele mai puternice impulsuri de creştere au venit de la unităţile internaţionale. Astfel, cota din străinătate din cadrul subgrupei de magazine de materiale de construcţii a concernului a crescut de la 45,0% la 46,8%. Subgrupa HORNBACH Baustoff Union GmbH a concernului a înregistrat un plus la cifra de afaceri de 8,3%, ajungând la 248 mil. euro.