"International Advertising Association" lansează "IAA School of Marketing&Communications", prima şcoală intensivă din România care se adresează profesioniştilor din domeniul marketing şi comunicare şi oferă cursuri la standarde internaţionale. Şcoala va avea trei module pentru diferite nivele de specializare: juniori, seniori şi directori.
Înscrierile pentru primul modul au loc în perioada 26 februarie - 16 martie şi se fac pe baza unui dosar care va cuprinde o fişă personală, CV-ul candidatului, poza şi eseuri pe 3 teme date. Candidaţii admişi încep cursurile la finalul lunii martie.
Primul modul al "IAA School of Marketing&Communications" se adresează juniorilor şi durează patru luni. Acesta include şase discipline: Marketing, Communication, Research, PRS (presentation - reasoning & show), Business Administration & Finance şi The Next Level, însumând 144 ore de curs. Acestea vor fi susţinute de profesori/ practicieni de renume, printre care se numără Mark Jezewski, Mihail Vârtosu, John Griffiths, Afrodita Blasiuş, Dan Petre.
Pe toată durata programului de training vor exista lucrări de parcurs. De asemenea, la terminarea şcolii are loc un examen final care testează cunoştinţele acumulate şi pe baza căruia se acordă diploma de absolvire.
Pe lângă aspiranţii la industria de marketing şi comunicare (marcom), primul modul se adresează poziţiilor de Brand Assistant, Brand Executive din departamentele de marketing şi Account Executive şi Jr Account Executive, din agenţiile de publicitate.
"International Advertising Association" este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicarilor de marketing - de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali. "International Advertising Association" s-a dezvoltat dintr-o organizaţie tripartită (advertiseri, agenţii de publicitate, media), devenind în timp un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor celor implicaţi în procesul de creare al unei mărci (branding).