Agroli Group a realizat, anul trecut, o cifră de afaceri de 527,14 milioane de lei la nivel de grup, în uşoară creştere faţă de veniturile totale obţinute în 2011, informează un comunicat de presă.
Rezultatele financiare de anul trecut urmează trendul ascendent al încasărilor din ultimii 7 ani.
În 2006, după preluarea Avicola Crevedia şi Avicola Tărtăşeşti, grupul a început un amplu proces de investiţii în înalta tehnologizare a liniilor de producţie şi abatorizare, care însumează până în prezent 75 de milioane de euro, conform precizărilor din comunicat.
"După ce acum 2 ani am reuşit să pătrundem pe pieţe importante din vestul Europei, în 2012 strategia noastră a fost să optimizăm producţia la maximum, astfel încât să răspundem atât cererii de pe piaţa din România cât şi de pe pieţele externe. În acest moment valoarea exporturilor către Olanda, Germania şi Franţa reprezintă peste 60% din valoarea totală a producţiei, iar în acest an ne propunem să lansăm un nou produs premium în România, dar şi să intrăm şi pe alte pieţe", a declarat Rami Ghaziri, CEO Agroli Group.