Vânzările Henkel au crescut, anul trecut, până la valoarea de 16,510 miliarde euro, ceea ce înseamnă o creştere de 5,8% faţă de perioada anterioară, informează un comunicat de presă.
Vânzările au crescut cu aproximativ 3,8%, atât valoric cât şi din punctul de vedere al volumului.
"Toate cele trei divizii ale companiei au contribuit la creşterea organică a vânzărilor şi şi-au consolidat şi îmbunătăţit poziţiile pe pieţele relevante. Laundry & Home Care a raportat o creştere organică a vânzărilor de cca 4,7%, Adhesive Technologies de cca 3,6% şi Beauty Care de 3,1%", se arată în comunicat.
Profitul operaţional ajustat a fost de 2,335 miliarde euro, înregistrând un plus de 15,1% faţă de nivelul anului anterior, şi anume 2,029 miliarde euro.
Profitul operaţional raportat (EBIT) a fost de 2,199 miliarde euro, comparativ cu 1,765 miliarde euro în anul precedent.