Sole Luxury Boutique, unul dintre retailerii de produse fashion şi de înfrumuseţare, a înregistrat anul trecut peste peste 25.000 clienţi în magazinele din ţară şi în shop-ul virtual, vânzările realizate de aceştia ajungând la 1,5 milioane de euro, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Astfel, potrivit companiei, 70% din vânzările înregistrate de SOLE au provenit direct din magazinele din Cluj-Napoca, Bucureşti şi Baia Mare, iar restul din mediul online, cumpărătorii fiind reprezentanţi în proporţie de 80% de femei cu studii medii şi superioare şi active din punct de vedere social.
"Ne bucură faptul că femeile din România au început să înţeleagă importanţa produselor semnate de designeri şi să aleagă aceste opţiuni în detrimentul unor produse mass-market, mai ales având în vedere faptul că, la nivel naţional, coşul mediu pe segmentul fashion online este de doar circa 180 lei", a declarat Angela Ţiboc, director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a Sole.
Potrivit comunicatului, valoarea medie a coşului de cumpărături online a fost de 250 lei, în timp ce, în magazinele offline româncele au cheltuit cu 28% mai mult, valoarea medie a coşului de cumpărături ajungând, în acest caz, la 320 lei.
Clienţii au apelat la Sole pentru genţi, parfumuri şi cosmetice, dar şi pentru cea mai nouă categorie introdusă în portofoliul companiei - ceasurile de designer.
De asemenea, tot în această perioadă, compania a reuşit să aducă pe piaţa din România peste 270 branduri de parfumuri, cosmetice, genţi, ceasuri şi accesorii şi să ofere clienţilor servicii precum carduri cadou şi împachetări premium. În plus, compania a investit în acest an într-un sistem ERP - MEMOX (Enterprise Resource Planning) şi CRM (Customer Relationship Management), a cărei tehnologie permite o cunoaştere mai bună a clienţilor şi nevoilor acestora.
Pentru anul în curs, compania vizează o creştere considerabilă a vizitatorilor şi posibililor clienţi, atât în magazinele fizice, cât şi în cel virtual, precum şi majorarea valorilor coşului de cumpărături cu circa 10%. În acest sens, compania plănuieşte extinderea reţelei de magazine cu încă două noi locaţii şi completarea portofoliului de furnizori cu alte branduri internaţionale de top.
"Datorită serviciilor şi produselor premium pe care le oferim, business-ul Sole se află pe un trend ascendent încă din primele luni de la lansare, iar pentru anul în curs ne dorim să consolidăm acest brand în ceea ce priveşte distribuţia şi să creştem numărul de clienţi din magazinele fizice cu 15%", a încheiat Angela Ţiboc.
Sole comercializează o gamă largă de parfumuri, cosmetice, genţi, ochelari, gadgeturi şi accesorii tech de lux.