Compania braşoveană Visual Fan, deţinătoarea brandului Allview, raportează o creştere a cifrei de afaceri cu 11% în 2019 comparativ cu anul precedent, când a atins valoarea de 76 milioane lei, în timp ce vânzările înregistrate pe pieţele externe au crescut cu 58%, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
Potrivit sursei citate, evoluţia financiară realizată în 2019 a avut loc pe fondul integrării unei noi strategii de dezvoltare, aplicată pe toate categoriile de produse, sub denumirea "Smarters". Noua abordare reflectă perspectiva de business Allview, ce are la bază angajamentul companiei de a oferi tehnologii avansate încorporate într-un design inovator şi comercializate la un preţ corect.
Lucian Peticilă, General Manager Allview, a declarat: "Rezultatele financiare pozitive ale Allview reprezintă efectul implementării cu succes a noii strategii de dezvoltare. În continuă schimbare globală, atât la nivel economic cât şi social, am acţionat hotărât pentru a îmbunătăţi performanţele liniilor de produse, prin noi oferte şi reformulări de produse, ce au avut la bază adaptarea la priorităţile şi preferinţele actuale ale consumatorilor. Rezultatele obţinute mă bucură şi îmi dau încredere că vom avea un viitor de succes."
Pentru Allview, anul 2019 a fost marcat de extinderea portofoliului de produse în linie cu strategia "Smarters", cu noi generaţii de smartphone-uri, Smart TV-uri cu sistem de operare Android TV şi Google Assistant integrat, tablete interactive cu diagonale mari (17"), dar şi notebook-uri ultramobile cu procesoare Qualcomm şi sistem de operare Windows.
Clasamentul realizat de BVB şi publicat în 2019, plasează Allview în top 15 companii cu capital 100% autohton, care au contribuit la creşterea economiei româneşti. Prin proiectul "Made in Romania" BVB are ca scop identificarea şi promovarea companiilor româneşti de top, celor care au reuşit să creeze branduri româneşti valoroase, să dezvolte afaceri de succes şi să contribuie la crearea unui mediu autohton de business robust şi competitiv.
1. Unică folosință ! Din experien
(mesaj trimis de Sigint în data de 10.03.2020, 19:04)
Acum 3-4 ani mi-am luat un mobil de la ei. Nu pot să mă plâng de funcționare. Dar când am dorit să-i schimb bateria am constatat surprins că nu exista nici baremi în magazinul lor online. Am luat legătura cu ei și când am realizat că mă duc cu preșul am renunțat. Și m-am lecuit de acest brand.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 10.03.2020, 22:27)
Eu am avut doua telefoane de la ei si au mers perfect. Unul inca il folosesc.