Vodafone România a obţinut venituri din servicii de 190,9 milioane de euro în al doilea trimestru al anului, în uşoară creştere faţă de 2020, potrivit unnui comunicat de presă remis redacţiei.
"Vodafone România a înregistrat performanţe bune, în ciuda contextului dificil din trimestrul încheiat la 30 iunie 2021. Veniturile din servicii se află la valoarea de 190,9 milioane de euro şi continuă să fie stabile pe evoluţia trimestrială", spun reprezentanţii companiei.
Baza de clienţi a Vodafone România a atins valoarea de 11,2 milioane de clienţi la 30 iunie 2021, notează sursa citată.
La data de 30 iunie 2020, compania raporta venituri din servicii de 189,7 milioane de euro pentru trimestrul al doilea şi avea 10,8 milioane de clienţi.
"Vom continua să ne consolidăm poziţia de lider în inovaţie şi reţele excelente de comunicaţii electronice pentru a oferi tuturor clienţilor şi partenerilor cea mai bună experienţă de utilizare şi servicii complet convergente. În acelaşi timp, ne vom concentra pe extinderea contribuţiei noastre la eforturile de digitalizare ale României. Beneficiile digitale pot fi exploatate în întregime doar prin intermediul accesului la infrastructura potrivită, alături de conexiuni rapide şi fiabile. Reducerea decalajului digital va fi o prioritate importantă pentru noi şi va trebui să lucrăm împreună pentru a ne asigura de faptul că toată lumea este conectată şi că nimeni nu este lăsat în urmă. De asemenea, este misiunea noastră să conectăm pentru un viitor mai bun prin facilitarea accesului la educaţie în zonele defavorizate. Am încredere că, împreună cu echipa de profesionişti a Vodafone România, vom dezvolta proiecte semnificative care vor avea un impact pozitiv pentru aceste domenii şi, în cele din urmă, pentru întreaga societate românească", a declarat Achilleas Kanaris, directorul general al Vodafone România.