Lofty Pets a înregistrat o cifră de afaceri de 200.000 de euro, în creştere cu 35% faţă de anul anterior, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Investiţie iniţială de 3.000 de euro. Astăzi, afaceri lunare de 6 ori mai mari versus investiţia
Lofty Pets a fost fondat în 2015, cu o investiţie iniţială de doar 3.000 de euro, necesară achiziţiei de echipamente profesionale. Businessul a fost fondat de către Andreea Darbouli şi Elena Negrilă, stilişti canini cu experienţă de 13 ani în domeniu şi numeroase formări internaţionale.
7 ani mai târziu, echipa Lofty Pets numără 8 membri şi a inaugurat recent şi un al doilea spaţiu de lucru, dedicat singurei Academii din Bucureşti ce formează profesionişti în pet grooming.
Pentru 2022, fondatoarele Lofty Pets vizează o creştere de aproximativ 50% a cifrei de afaceri.
"Atunci când am pornit acest business, piaţa de pet grooming de la noi era aproape inexistentă şi insuficient profesionalizată. Mă bucur că am putut pune umărul la formarea şi dezvoltarea ei, pe care le vedem astăzi foarte clar atât în deschiderea clienţilor faţă de serviciile de îngrijire oferite animalelor de companie, cât şi în numărul impresionant de oameni care vor să facă o schimbare de carieră şi aleg să se specializeze în profesia de pet groomer", a declarat Andreea Darbouli, co-fondator Lofty Pets.
Clienţii revin lunar pentru serviciile de îngrijire dedicate câinilor de talie mică şi medie. Pandemia a favorizat creşterea cererilor
Clienţii care apelează în general la serviciile de pet grooming provin din cele mai diverse industrii: de la IT la imobiliare, inginerie şi contabilitate. Aceştia ocupă poziţii de middle şi top management în companii sau sunt freelanceri şi antreprenori. Vârsta medie a celor care preferă îngrijirea profesională pentru animalul lor de companie este de 35-40 de ani.
Rasele de câini pentru care se optează cel mai frecvent la îngrijirea profesională sunt: Bichon, Yorkshire Terrier, Shih Tzu, Westie şi Poodle.
Contextul pandemic a favorizat creşterea cererilor de servicii profesionale de îngrijire: clienţii au devenit mai conştienţi de faptul că petrec mult mai mult timp în casă, alături de animalele lor, şi vor ca acestea să fie curate, sănătoase şi să aibă un aspect estetic plăcut.
"Dacă acum câţiva ani, cel mai solicitat serviciu era tunsul, efectuat de maximum 2-3 ori pe an, acum stăpânii animalelor de companie sunt mult mai atenţi la nevoile acestora. Cel mai adesea, pachetul minim este format din tuns şi spălat, iar segmentul de SPA s-a dezvoltat şi el foarte mult. Cererea legată de stilul tunsorilor a devenit şi ea mai sofisticată: se optează pentru tunsori complexe, care să pună în evidenţă frumuseţea fiecărei rase", a explicat Elena Negrilă, co-fondator Lofty Pets.
Noua profesie preferată de români pentru reconversia profesională: pet grooming-ul. Aceştia vin de peste tot din ţară la cursurile Academiei
În ceea ce priveşte Academia, până acum nu mai puţin de 260 de persoane au trecut pragul Lofty Pets, pentru cursurile de formare ca pet groomer. Cei mai mulţi dintre aceştia provin atât din Bucureşti, cât şi din alte oraşe din ţară, cum ar fi Piteşti, Constanţa, Galaţi, Sibiu, Suceava şi Iaşi. De asemenea, numeroşi participanţi la cursurile Academiei Lofty Pets fac parte din Diaspora.
De obicei, 90% dintre aceştia sunt persoane aflate într-un moment de reconversie profesională, ce provin din domenii precum: finanţe, hair styling, industria veterinară sau sunt corporatişti şi antreprenori care vor să-şi schimbe complet domeniul de activitate.
Cursurile Academiei Lofty Pets pregătesc noi profesionişti pentru piaţa muncii, oferindu-le atât noţiuni de bază pentru a se specializa, cât şi traininguri intensive care le permit să îşi deschidă ei înşişi un business în industria de pet grooming. De obicei, cursanţii se pregătesc atât cu fondatoarele Lofty Pets, cât şi cu invitaţi speciali, traineri experimentaţi de talie internaţională, aduşi în exclusivitate în România.