Edenred România şi BCR au încheiat un nou parteneriat care facilitează accesul companiilor la produsele oferite de Edenred - carduri de tichete de masă, carduri cadou, carduri de vacanţă şi carduri culturale, cu scopul de a creşte retenţia angajaţilor şi de a eficientiza costurile aferente pachetelor salariale, potrivit unui comunicat de presă. Compania susţine că, astfel, părţile sprijină microîntreprinderile şi IMM-urile să îşi gestioneze afacerile digital, simplu şi modern.
Prin integrarea produselor Edenred în aplicaţia George, BCR diversifică pachetul de servicii, adăugând beneficiile extrasalariale menţionate. Produsele oferite de Edenred sunt Card Ticket Restaurant, Card Cadou, Card Cultural şi Card Vacanţă. Printre beneficiile pe care le pot accesa potenţialii clienţi cumpărând aceste pachete se numără scutirea de la plata taxelor sociale şi deduceri la plata impozitului pe profit (beneficiu existent pentru toate tipurile de carduri), conform sursei.
Ştefan Toderiţă, Strategy & Development Director, Edenred România, declară: "În prezent, accesul facil la informaţii este unul dintre cei mai importanţi vectori ai societăţii. Astfel, în acest context, parteneriatul cu BCR reprezintă o modalitate prin care venim cu produsele noastre cât mai aproape de IMM-uri, într-un spaţiu digital în care ele îşi gestionează afacerile zi de zi. În fapt, ceea ce este inedit la acest parteneriat este şi componenta prin care utilizatorii aplicaţiei George pot fi puşi în legătură directă cu colegii noştri, pentru a obţine mai multe detalii, dar, cel mai important, detalii personalizate nevoilor lor de business. Pentru noi, acest parteneriat reprezintă încă un pas înainte în ceea ce priveşte diversificarea serviciilor Edenred în spaţiul digital şi oferirea celei mai bune experienţe clienţilor noştri".
La rândul său, Petruţ Lixandru, Şef Departament Canale Digitale de Distribuţie, BCR, afirmă: "Colaborarea noastră cu Edenred se bazează pe dorinţa comună de a facilita accesul antreprenorilor la soluţii de optimizare şi îmbunătăţire a businessului. Disponibilitatea soluţiilor de beneficii pentru angajaţi în magazinul online George pentru afaceri înseamnă extinderea serviciilor non-bancare, dar şi preocuparea constantă pentru cele 120.000 de companii înrolate în platformă, la şase luni de la lansare".
Firmele care optează pentru produsele Edenred, direct din aplicaţia George, beneficiază de gratuitate pentru primele trei luni.
Conform unui studiu de percepţie realizat de Exact Business Solutions, la cererea Asociaţiei Profesionale a Emitenţilor de Tichete (APET), în decembrie 2021, 74% dintre angajaţi considerau că tichetele de masă sunt o componentă indispensabilă a pachetului salarial, iar 60% dintre respondenţii care vor să îşi schimbe locul de muncă vor tichete de masă în pachetul salarial.
În ceea ce priveşte angajatorii, 86% dintre companiile respondente apreciază avantajele fiscale ale biletelor de valoare, iar din punct de vedere operaţional, pentru 94% dintre companii este uşor să integreze carduri de masă în pachetul salarial.