Treizeci de societăţi româneşti prezintă, în perioada 24-29 aprilie 2011, în cadrul Expoziţiei Generale Sharjah 2011, oferta de export a României, expunând echipamente industriale, mobilă şi rochii de seară cu design special creat pentru piaţa Orientului Mijlociu, ingrediente pentru producerea de produse alimentare, produse alimentare româneşti tradiţionale (magiun de Topoloveni), marmură, materiale de construcţii şi produse din lemn, confecţii, încălţăminte, sticlărie, echipamente electrice, echipamente şi servicii din domeniul protecţiei mediului, energii regenerabile, servicii de învăţământ superior şi cercetare, produse de uz casnic, arată un comunicat remis redacţiei.
Evenimentul este organizat de Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri în colaborare cu Centrul Român pentru Promovarea Comerţului şi Investiţiilor Străine şi structuri asociative ale mediului de afaceri (Patronatul Român din Industria Electronică, Electrotehnică, Tehnologiei Informaţiilor şi Comunicaţii (APREL), ANEIR, Asociaţia producătorilor de Mobilă din România, CCIMB şi alte organizaţii care au diseminat şi susţinut fírmele participante la eveniment).