Marca de maşină Mazda, după primele 9 luni ale anului, a ajuns la 1.221 de unităţi vândute în ţara noastră, cu 54% mai mult comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Conform sursei citate, în luna septembrie au fost vândute 165 de autoturisme, cu 30% mai mult decât în luna similară de anul trecut. Cota de piaţă s-a menţinut la 2,4% din piaţa de autoturisme de import, conform statisticilor oficiale referitoare la înmatriculări.
"Dacă după prima jumătate de an SUV-ul CX-3, cel mai nou model din familia Mazda, era cel mai bune vândut model, acum Mazda3 a preluat conducerea, cu 368 de unităţi cumpărate. CX-3 se menţine în lupta pentru şefia clasamentului, cu 350 de maşini livrate, iar podiumul este completat de CX-5, SUV-ul compact din gama Mazda, cu 282 de unităţi vândute, în creştere cu 35% faţă de anul trecut. Roadster-ul MX-5, cel mai bine vândut din lume, a intrat şi în preferinţele românilor, cu 12 unităţi comandate în perioada ianuarie-septembrie 2016", transmite comunicatul.