Alukoenigstahl România raportează o creştere de peste 11 procente a cifrei de afaceri pentru primele 9 luni ale acestui an, potrivit unui comunicat al companiei.
Conform reprezentanţilor companiei, creşterea se situează peste nivelul înregistrat de vânzările pieţei de sisteme arhitecturale de pereţi cortina şi tâmplărie pe piaţă locală
"Preconizăm că cifra de afaceri pentru acest an va depăşi 14 milioane de Euro. Pe segmentul de clădiri de birouri, sistemul cel mai cerut a fost - că şi în 2014, sistemul de faţade din elemente, cu soluti speciale adaptate pe obiectiv, folosite de exemplu la proiecte precum UBC Iaşi, E.ON Tg. Mureş sau clădirea Bucureşti One. A crescut în continuare cererea de sisteme de tâmplărie cu o excelenţă izolare termică, atât pereţi cortina FW50+.ŞI cât şi ferestre, sistemele Schüco AWS 70.HI şi AWS 75.ŞI fiind utilizate din ce în ce mai des," a declarat un reprezentant al Alukoenigstahl România.
Conform sursei citate, aceaste rezultate vin pe fondul creşterii numărului de parteneri, dar şi a întăririi poziţiei pe piaţă a unor parteneri cu tradiţie ai Alukoenigstahl România. Compania a continuat expansiunea în ceea ce priveşte vânzarea de soluţii şi către firmele mici, cu grupe de produse de interes pentru acestea.
"Anul acesta am venit în întâmpinarea partenerilor noştri cu servicii noi pentru definirea soluţiilor şi prezentarea ofertei, lucru care, mai ales pentru proiecte mari cu soluţii speciale, a reprezentat un real suport în luarea unei decizii de către investitor," a adăugat reprezentantul Alukoenigstahl România.
De asemenea, compania a investit anul acesta în creşterea capacităţii depozitului din Bucureşti, mărind astfel suprafaţă disponibilă de la 2.500 mp la 3.200 mp, precum şi în realizarea unui cort menit să crească suprafat de depozitare, să fluidizeze muncă din depozit şi să reducă timpul de livrare pentru clienţi.
"Pentru îmbunătăţirea condiţiilor de lucru a angajaţilor şi pentru o mai bună organizare şi derulare a activităţii din depozit, spaţiul de birouri şi vestiarele au fost extinse, renovate şi modernizate. Am făcut investiţii şi pentru programul de gestiune, pentru prelucrarea mai rapidă a comenzilor şi pentru livrări cât mai prompte pentru clienţii noştrii," a spus reprezentantul Alukoenigstahl România.