După agrearea unui plan iniţial pentru 2021, ce prevedea o ţintă de 77 milioane de euro în vânzări şi menţinerea aceluiaşi nivel de profitabilitate ca anul trecut, a fost luată decizia modificării acestui prag la 96 milioane de euro, din care 12%, aproximativ 11,5 milioane de euro, ar trebui să fie realizat în România, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Pavel Voparil, CEO Bonami a explicat: " După primele trei luni din 2021, a trebuit să reevaluăm prognoza. Creştem semnificativ mai repede, oamenii au înţeles că pot cumpăra piese de mobilier precum mese şi scaune, online, în siguranţă."
În ceea ce priveşte piaţa din România, Bonami a înregistrat o creştere de 50% YoY în primele 3 luni din 2021. Unele categorii s-au evidenţiat, cum ar fi canapele, saltele sau perne, ceea ce indică faptul că oamenii doresc în continuare să investească pentru a-şi face căminul mai confortabil, deoarece petrec mult timp acasă. De asemenea, accesoriile şi mobilierul pentru grădină au crescut în importanţă, şi datorită faptului că Bonami a introdus propria marcă, ce garantează design excelent, materiale de calitate la preţuri accesibile şi disponibilitate în stoc.
Voparil a precizat: " Acum avem zeci de produse proprii, până la sfârşitul anului aş dori să oferim sute. Anul următor vom avem în jur de o mie. În viitor, vom vinde câteva mii de tipuri de bunuri sub mărcile noastre. Ştim ce vor clienţii şi ce îi interesează, de ceea putem face estimări pentru viitor. În prezent oferim în principal textile şi mobilier de grădină, dar vom adăuga treptat articole de mobilier clasic, sub propriile mărci."
Potrivit comunicatului, pentru viitorul apropiat, compania se concentrează pe câteva proiecte care vor fi implementate în lunile următoare, ce au ca scop crearea unei experienţe de cumpărături îmbunătăţite pentru clienţii români: optimizarea site-ului web şi a metodelor de livrare. În funcţie de evoluţia pandemiei şi a restricţiilor impuse, Bonami va evalua oportunitatea deschiderii de magazine în noi locaţii.
Pe de altă parte, extinderea internaţională a companiei va continua anul acesta: " Am dori să intrăm pe patru noi pieţe. Vizăm fostul bloc estic: Balcani şi Ţările Baltice.'' , a mai menţionat Pavel Voparil.
Grupul Miton, din care Bonami face parte, renumit pentru lansarea şi vânzarea cu succes a unor companii precum Slevomat, Heureka, sau Restu, este mulţumit de rezultatele Bonami.
Unul din cei şase parteneri Miton şi fondator Bonami, Vaclav Strupl, a afirmat: "Bonami ne face foarte fericiţi - nu numai prin creşterea rapidă, vânzări şi profitabilitate, ci şi prin energia pe care Pavel Vopaøil o insuflă. Aceasta în ciuda complicaţiilor actuale asociate cu pandemia. Personal, sunt sigur că nu aş fi condus compania mai bine în această etapă şi ce şi-ar putea dori mai mult un fondator, decât să găsească un lider atât de competent şi versatil ".