Mazda a înregistrat în România o creştere a vânzărilor de 58% în primul semestru din 2016, ajungând la un total de 720 de unităţi, iar cota de piaţă a ajuns pe plan local la 2,5%, potrivit unui comunicat trimis redacţiei.
Conform sursei citate, Mazda CX-3 rămâne cel mai bine vândut model, cu 202 unităţi cumpărate, iar al doilea cel mai comandat model Mazda pe piaţa din România, în primele şase luni, a fost compacta Mazda3, cu 198 de unităţi comercializate. Pe locul al treilea se situează CX-5, SUV-ul compact din gama Mazda, cu 177 de unităţi vândute, în creştere cu 33% faţă de anul trecut.
Mazda6 a înregistrat cea mai mare creştere dintre toate modelele, astfel că, în perioada ianuarie - iunie, s-au vândut 125 de unităţi, reprezentând cu 44% mai mult decât în primul semestru al anului anterior, mai precizează sursa citată.