Vânzările totale de carburanţi (în volume, inclusiv GPL şi lubrifianţi) ale MOL România au crescut cu 7% în primul trimestru al anului 2015 comparativ cu primul trimestru din 2014, până la 121 kt, arată un comunicat transmis redacţiei.
În perioada ianuarie-martie 2014 vânzările totale de carburanţi se situau la valoare de 113 kt.
Vânzările de motorină au deţinut cea mai mare pondere, situându-se la 87 kt, în urcare cu 5% comparativ cu perioada ianuarie-martie 2014, în timp ce vânzările de benzină s-au majorat cu 7%, la 31 kt.
Vânzările retail, ale grupului MOL, au urcat în volum cu 8% în primul trimestru, la 808 kt.
Ca urmare a preluării companiei Eni România, reţeaua de distribuţie a MOL România a ajuns la 200 de staţii de alimentare cu carburanţi. Grupul MOL a finalizat cu succes achiziţia ENI România, inclusiv a reţelei de benzinării, pe 2 februarie 2015. Compania a fost redenumită MOL Retail Comerţ şi va fuziona cu MOL România la o dată ulterioară.